紙粘土習作─郊遊篇


淘:星期日悶悶哋有乜搞?
薯:um……不如出街玩。
淘:都好,咁去邊呀?
薯:唔知呀,你想呢?
淘:睇回魂夜紙帽都識飛,不如我哋試吓坐水彩盒ah。
薯:er……都好o既。

如是者薯淘坐住水彩盒出發……

漂流了一段時間,眼前出現一對面目兇悍的殺手……

淘:嘩!好很驚呀!唔好殺我呀!
薯:喂!唔好再嚇親人啦。
路人甲乙:er……
淘:話明悶ahma,咁都唔比人玩多陣。

薯:係呢,你哋係?
白兔:我叫小白。
淘:咁你實叫粉紅啦。
粉紅兔:唔係,我叫Elizabeth Bocelli。
淘:你……好嘢!有d新意。
EB:好明顯我係打亂種啦,係你流睇唔出jima。
淘﹝投降﹞:咁附近有咩玩ah?
EB遙指遠處:叫唔叫鴨ah?

淘:都好o既,未試過。

咁就一行四「人」過去叫鴨。

薯:你兩個有冇搞錯?我哋兩個人點分一隻鴨,另外兩隻未夠稱喎!
小白:腥,玩「叫鴨」咪就係對住隻鴨係咁叫jima,幾多隻你都係咁叫架啦。仲有,咪話我唔通知你,DELL國呢度晏晝三點開始靜音時間tim呀,有得你叫好快d叫喇。記住臨走執返哂d垃圾呀,唔係罰你千五。
薯淘同聲:鴨鴨,鴨鴨。

~試作完~

拍手呀唔該。:)

紙粘土習作─郊遊篇” 有 2 則迴響

發表迴響

