殺人認罪 原來可敬


青年殺女友獲輕判料明年出獄,十八年後又一條好漢這句說話又要改寫。一條人命只消十六年。只恨自己中文程度低,一直不知道「可敬」二字原來可以這樣用。

可惜我已成年,若不,找晚「無預謀」下發狂殺個人然後自首,則我也可以吃著皇家飯,求其讀點書,成為有用的人,回饋社會。 唉,後知後覺,真失敗。

殺人認罪 原來可敬” 有 6 則迴響

  1. 知錯能改,善莫大焉。若所犯不重,給予自新機會,也是合情合理。

    但如果罪犯滔天,事後做什麼都不能彌補,則必須以嚴刑治之,殺一儆百。

    如果證明某人畜意謀殺,而且手法兇殘,就算不就地正法,也起碼「終身」監禁。是名符其實的終身監禁,即終其一身都不得重獲自由。也不是齋坐等死,而是要從事勞動工作,以賺取所食,否則就任其餓死。

    治亂世,用重典。像早前「肥妹案」,兇徒極盡兇殘之能事,卻只判三年至九年不等的有期徒刑,真係無天理!

  2. 阿牛

    係。不過我睇返個Scource,原來唔係香港……
    http://kc-xc.blogspot.com/2006_09_01_kc-xc_archive.html
    //翻版比強姦嚴重?
    今天出來的消息:某人販賣翻版軟件,被判監禁7年。

    我隨便的翻看近期的新聞,發覺原來強姦罪成的話只需監禁6年。當然,若強姦者是神父或牧師的人,更不用這麼麻煩,因為所屬的教會將代為庭外和解了事。

    翻版竟被看成比強姦還嚴重的行為。天理何在?//

  3. 咁都得﹖咁我都考慮下報讀神學先……

    印象中,有啲強姦同一個女仔幾次o既犯,最後都只係判坐三、四年監,真係唔知點解。我試過因為咁樣而諗:「第日老來無人無物,走去強姦番十個八個囉,俾人捉到就扮可憐扮誠心改過,坐監嗰幾年又有政府養,幾好喎!」

    當然我唔係鼓吹叫人去殺人放火姦淫擄掠啦,但係判得太輕,對啲無人無物o既人嚟講,真係可以話 nothing to lose,仲分分鐘有得賺。所以話,就算犯人真係誠唔誠心改過,重罪都一定唔可以輕判,否則只會令本來不敢犯案的人以身試法,仲試得好過癮添呀。

  4. 「第日老來無人無物,走去強姦番十個八個囉,俾人捉到就扮可憐扮誠心改過,坐監嗰幾年又有政府養,幾好喎!」

    我建議組隊食大茶飯好過姦淫。比人拉倒就有人養,拉唔倒就自養。^^

發表迴響

