比雷劈會愛上古典音樂?


musicophilla.jpg

並非開玩笑,這本書亦非什麼醫生音樂 crossover,而是介紹一些醫生們發現的音樂家和理性到不能和音樂產生共鳴的人士的腦部構造有何分別。有人被雷擊中大難不死,復原後忽視愛上古典音樂,學琴並開始作曲;有些由於基因缺憾,IQ降至60卻對音樂特別敏感;有患上演奏強逼症的;舒曼臨終亦有音樂幻覺。種種種種,我還未有耐性看書,先睹為快可看看評論first chapter

比雷劈會愛上古典音樂?” 有 4 則迴響

  1. hi, 你o地好登對呀。

    禽晚整體唔錯,音效係差d,但仍屬可接受水平。薯話圓號Rogers吹Brahms第一時一d雜音都冇,達世界水平。係d選曲有d騎呢,對青少年唔夠吸引lor。我前面個妹妹响度食o野,佢亞哥就打緊GBA。

  2. O??? 咁騎呢打機添?!? 我個邊ok喎,係後面有個嘈喧巴閉o既女仔一直不聽講野,一直講一直講直到樂團奏第一粒音先收聲,想打佢!

    不過其實我覺得音響同人o既質素都俾我預期好!至少真係無電話響同無人傾計 (至少我聽唔到!) 我本來諗住d觀眾可能都係趁虛咁嘈喧巴閉,不過又無,所以比想像好!!

    好可惜佢地無奏Mozart首oboe concerto。好鍾意呀黑木呢首! ahha

    最搞笑係最尾真係有人喊"BRAVO"同有人企起身囉! 😛

發表迴響

