放膽支持2012雙普選


mrs-chan.jpg

自長毛當選後,不禁懷疑香港有否實行民主的基礎。

不過,今次陳太當選了。

坦白說誰當選我無甚感覺,只是看到葉劉落選,證明香港人普遍不是盲的。雖然在現存法制下,看不到民不民主對社會會有多大影響。但正因同樣看不到會有多大壞影響,可以安心支持普選了。^^

放膽支持2012雙普選” 有 23 則迴響

  1. 好老實,如果葉劉當選,我真的不知道應否再在眾人面前贊成普選﹝何時推行普選,我無時間表﹞。

    想當年,葉劉既有過犯,亦面目可憎,雖不至於人民公敵,亦屬犯眾憎之輩。估不到時隔數年,香港人集體失憶,竟然支持起葉劉來,還說她做事有幹勁,值得投以一票云云,真是天下之大,無奇不有!

    今次葉劉高票落選,是大幸中的不幸,令人悲哀。

    p.s. 我反對葉劉,不表示我支持陳太。當然,如果二擇其一,我一定會選後者。政治呢家野,太黑暗,也太虛偽,外人根本難以測度,最好的方法,是置之不理。

  2. 嘻嘻….反而陳葉兩者, 我會支持葉太喎, 一個真小人總好過一個偽君子……我冇失憶, 但一個本身咁難以克制自己情緒0既人, 在今次選舉中可以比陳太做到更準備充足、面面俱圓, 落選後的風度又大方得體, 我真係覺得佢已有所改變…. 官場裡冇真心, 對陳葉兩人嚟講也是, 不過今次的整體評分, 我係支持葉劉那邊的…..:P

    ANYWAY, 我都覺得2012普選冇問題的, 不過陳太今次贏咗, 我諗中央唔會咁快答應lu……

  3. 好記得陳太講左句
    「我既當選, 證明左選民/香港人既眼睛雪亮」

    言下之意
    1. 投票比其他人, 就係因為其眼睛生得不雪亮? (選民不是自由選擇權利, 不應尊重其所好嗎?)

    2. 既然投左票比其他人, 就代表唔雪亮, 姐係閣下對手變成了「黑暗使徒」……..

  4. 阿牛

    我都記得有報道話葉太講左句:
    「敗在準備不足」

    其實個個候選人都準備不足架啦,除非有人去謀殺馬力既姐。

    陳太辯論表現唔多得,有時好呆,公關又係……不過呢句我覺得唔係咁差。

  5. 單單就未來一年看新聞時,為對眼舒服著想,我揀陳太,或何來。;p

    而係港英餘孽同中央走狗間,前者仍有可取之處,最少識戴吓假面具,做show啫,唔駛吓吓咁真。「一個本身咁難以克制自己情緒0既人」,比佢當選,咪成日要頂佢果種藐嘴藐舌lor。

    下次中央再要推行基本法第幾幾幾條時,我寧願搵個冇咁行動力高o既候選人。

  6. 在下身在異地, 無法參與補舉.

    陳太能夠贏的最大原因係香港人信唔過葉太. 一班本來唔想投票的人都知道唔投票只會間接幫左葉太, 如果唔係投票率都唔會超過五成. 香港人未必鍾意陳太, 但更唔鍾意葉太. 同埋佢班助選團真係 …… 打人, 講粗口, 出芧招乜都齊哂.

  7. 陳太或許是偽君子,但葉劉又何嘗不是?

    觀乎葉劉最近的表現,與幾年前比較,不是偽君子是甚麼?敢於打倒昨日的我,且只是事隔數年,很難令人相信是出於真心。

    不信?看看她的助選團、看看她的後台,有這樣的背景,還口口聲聲支持民主、支持普選,這才是頂級虛偽。

    要知道,政客都是偽君子,沒有真小人。若因為陳太是偽君子而把票投給葉劉,難以自圓其說。

  8. Lady Cat

    hahahaha

    貓貓反而喜歡葉太

    不是因為誰是真民主、假民主…. XYZ民主, 而是對自己所為負責

    陳太
    1. 遊行中途恤髮
    沒錯, 任何人只要不是搞手都可以隨時加入、退出遊行, 但當時的陳太是需要人支持, 而搞手者亦是其朋友、支持者, 但可以因自己而不顧他人, 辜負支持者的期望
    (經一事長一智, 阿太你今年貴庚? 為官大半生, 曾為香港第二把交椅, 對這些卑面派對的規則仍不熟悉?)

    2. 十成按揭
    十多年前已交待, 並不等如現在不用交待

    3. 辬論似潑婦罵街, 不許別人發言 (沒有大將風範)

    4. 對自己, 冇任何長遠的計劃 ( 名句「見步行步」, 即使連自己八個月後會否再參選亦不敢落實)

    5. 搬機場一鑊泡, 事後賴下屬, 但有人踢爆, 有人獨攬大權

    6. 當明知上司已經唔掂, 身為第二把交椅的她, 卻辭官置港人不顧

    唯一一件可取, 就是郭亞女事件

    葉太
    除了廿三條外, 還有甚麼可被攻撃?
    當年為了廿三條, 受盡港人臭罵, 被嘰笑掃巴頭

    很老實, 貓貓很欣賞她的一句名句「我要捍衛我的頭髮」

    一個當港人正需要人時, 卻拂袖而去
    一個受著港人臭罵而去的人, 竟有膽量回來 (我很敬佩這個勇氣)

  9. 貓貓,

    重申,我並非特別喜歡陳太,只係特別討厭葉太。﹝更害怕無言論自由,見倒大陸網上封殺blog友,好+佷驚!﹞

    選舉只因政見不一而縱容下屬動武,絶非文明人所為,冇加個狗字,我已經好俾面喇。呢度係香港,唔係台灣,更加唔係大陸。

    雖然好很驚都係要講,真正的主人應該是中央。

  10. 貓貓:

    「一個受著港人臭罵而去的人, 竟有膽量回來 (我很敬佩這個勇氣)」

    是因為這個原因,所以你就喜歡枼劉嗎?

    當然,各有所好,無相干。但若因為這個原因,就把票投給葉劉,是否有點輕率呢?﹝記得你講過,你是新界人?﹞

    你說得對,除了二十三條,我不記得她還有甚麼可攻擊,但她當年的表現﹝指推銷二十三條﹞還不夠嗎?

    很少有高官像她般目中無人、顛倒是非、口出狂言,這樣的人,不值得選民一票。

    事隔幾年,她敢於打倒昨日的我,實在很難令人信服。還記得她說過,希特拉也是「民主」選出來嗎?這樣說,要不是太無知,就是太無恥,有意混淆視聽。

    說過了,看她的助選團,看她的後台,還口口聲聲支持民主普選,如此偽善,怎配得選民一票?

    陳太有錯,葉劉更錯。投票給後者,不是鋤強扶弱,而是助紂為虐,不可不察。

  11. 另,她有「膽量」回來,靠的不只是「勇氣」。

    說過了,政治呢家野,太黑暗,也太虛偽,外人根本難以測度。以為陳太參選是有「良心」,其天真程度一如以為葉劉回來是有「勇氣」。

    她唯一值得我敬佩的,是這句話:「我要捍衛我的頭髮!」

  12. 阿牛

    貓貓:

    陳太
    1. 遊行中途恤髮
    值得批評,但無礎戰略性投她一票

    2. 十成按揭
    公關做得差,但我相信這件事是抹黑。根本無人肯翻案(按:政府無理由偏幫陳太),只是傳媒炒作。

    3. 辬論似潑婦罵街, 不許別人發言 (沒有大將風範)
    其他就唔知,單係11月25日既時候,葉太同陳太既問答都係互相打斷對方;答其他人時亦係都係被打斷。
    (不過葉太既表現係好D既)

    4. 對自己, 冇任何長遠的計劃 ( 名句「見步行步」, 即使連自己八個月後會否再參選亦不敢落實)

    well,我唔係真係要支持佢,只係反對劉太,所以無所謂。

    5. 搬機場一鑊泡, 事後賴下屬, 但有人踢爆, 有人獨攬大權

    都聽聞過,不過都係趕走葉劉緊要D。

    6. 當明知上司已經唔掂, 身為第二把交椅的她, 卻辭官置港人不顧

    如果個企業文化唔好,點解唔可以另覓出路?而且係唔係真係主動辭職都話唔埋。

    葉太
    除了廿三條外, 還有甚麼可被攻撃?
    當年為了廿三條, 受盡港人臭罵, 被嘰笑掃巴頭

    應有此報(除了關於髮型的批評)

    一個受著港人臭罵而去的人, 竟有膽量回來 (我很敬佩這個勇氣)

    可以是無恥。

  13. DONALD

    薯及淘,

    唔好意思添, 搭一句咀搞到呢度變咗戰場…其實我係兩個都唔支持, 但實在太討厭陳太了, 我很有直覺佢會搞很多事出嚟…..希望我的感覺錯啦. 😀

    我都支持何來的, 仲有蔣志偉, 希望佢地可以再嚟啦.

  14. 貓貓:
    如果因為葉太有種就話支持佢, 好似薯話齋, 真係好輕率.

    淘:
    見到葉太個後台都已經唔想投佢. 所以好慶幸左派的奸計不能得逞.

    ^C^:
    講得好, 哈哈 😄

    另外我想講的係: 其實唔投陳﹝按:原文為葉﹞太唔一定係支持陳太, 正如好多美國人投克里都只係想趕 Bush 落台一樣.

  15. 我真係盲o架,如果有一日葉劉令我相信佢真係有心推動民主,我完全唔會抗拒投票俾佢。

    話晒佢當年都係打份工,無可能單以廿三條來評定她的政治取向。如果真係要咁做,我諗大家對當年人大釋法時身居政務司司長的陳方安生,同樣都要抱有懷疑囉。

  16. 駒:

    我估,重點應該係嘴臉的問題。

    葉劉以前是真小人,現在是偽君子。至於將來會否變成支持民主的真君子,則暫不予置評。

    牛:

    哈,無錯,香港的政客真的有點不成氣候。

發表迴響

