聖誕反思之大陸禽畜篇


問心,我討厭大陸人。
大陸人,於任何交通工具都可以連鞋子一齊放上座位;
大陸人,污穢不堪;
大陸人,會用盡一切方法佔便宜;
大陸人,暴發戶的架子讓人吃不消;
大陸人,事無大小談話高於一百分貝;
大陸人,男盜女娼;
大陸化,香港四處充斥又長又臭標語;
大陸化,熊貓成政治手段;
大陸化,大小官員最愛大事化小,小事化無扮和諧;
.
.
.
例子多不勝數。

但畢竟,以上都是以偏概全。「香港人」大部份本來就是大陸人,而且我可以肯定一定還有大陸人是有良心的,一定有大陸人是有教養的,正如一定有「香港人」「衰格」。

對那些看報章看見持雙程證女子來港跳樓就稱「大陸雞掋死」,看見對方操國語便鄙視的人,我深惡痛絕。作為一個有理性的生物,對另一個體適量存疑是正當保護自己方法,但在此仍不忘提醒自己,對待每個人,都應該先將種族、語言、文化、性別、性取向等等忘記,認真接觸,理解過才下評論。

怎樣稱呼「鬼佬」、「亞差」、「賓賓」、「大陸豬」全屬用者自由,但這稱號並不反映對方品格,只反映用者修養。這些一個正常人也會明白,不用反智政府判死刑。

我期待有全球華人都叫自己做華人這一天。

聖誕反思之大陸禽畜篇” 有 2 則迴響

  1. 點解呢?

    我諗倒香港獨立o既唔好處係,返大陸冇咁方便、香港會冇水用、冇雞食、冇資源、冇support、冇錢冇女 (可能對港女係好事)、etc。亞爺唔好dump低我o地唔理呀,你即管河蟹啦。;p

    well,有飯食仲可以爭取民主自由,豆都冇粒食時唔知爭乜。

    另,睇完呢個報導我覺得呢對「大陸人」可敬。

發表迴響

