家是這樣一日建成的


Sgarden

家當然不可能於一日建成。近來常常在看明的新居,與其羨慕又妒忌,不如坐言起行,正式做村姑,看了以上的現樓,即買即成,免卻不少麻煩事。手頭上還有不少發展商示範單位的照片,但既不是我們家,就不post出來了,留待客人到訪發掘新意吧。

哈,有蝴蝶,有園藝,有小鳥、還有:

燈燈燈凳……

dog hse

哈,狗屋是於淘宝經過很複雜的程序買到的,經運送後損傷不少,但還是可住狗吧。住戶還在物色中呢。

是很遠很遠的一個地方,待這個project完成後,仍希望朋友會來BBQ啊,否則很快薯淘會變成隱閉家庭。;P

Floorplanner確是很好玩,6月28日又改了部份:
new floor

outside1

outside2

家是這樣一日建成的” 有 26 則迴響

  1. 寒舍一間,又有甚麼好羨慕﹖

    話說回頭,其實你們是真的買了一間村屋,還是甚麼玩意﹖資性愚鈍,看得有點不明白添……

    如果不是真的置了業,又想做村姑,我這裡有現成二樓一間喎 🙂

  2. 哈哈,買了新居?恭喜恭喜 🙂

    當四層樓村屋(最頂層的建築是一層還是延長的天台?)的村姑,有夠你忙的了。只是清潔打掃,便已經是七天全職工作。另外,看薯的形容,你們之前不是已經住在很遠的地方了嗎?香港有可能真的從很遠搬到很遠很遠的地方?

  3. 明:

    租客jima,你實搵倒o既,駛擔心? ;p
    唔係o架,都羨慕你塊草皮,不過我勁惹蚊,或者都唔適合養草。

    tzigane,

    我都想有四層,買唔起。只係地下連花園咋,但我諗如果要個花園整得靚靚o地,都夠忙7日lu。

    本來每日用兩小時往返公司,現在用三小時,是否由很遠搬到很遠很遠先?:p

    當然,與外國冇得比,但香港嚟計,真係好很遠了。

  4. 其實有車的話﹐住新界也不是很不方便。

    狗其實唔鐘意住狗屋﹐週圍睡最舒服﹐尤其是最鐘意睡在你床邊。我以前隻狗﹐就死都唔肯入佢間狗屋。結果間狗屋變成監獄﹐淨係做錯事用來罰佢用。

  5. hevangel,

    但住新界,返中環就確實唔係幾方便,而且泊車仲好貴,我都係預買架假日車算。

    呵,薯唔多鍾意狗,即使我專登買間村屋嚟養狗,佢都諸多阻攔,更何況要俾隻狗入房,唔駛旨意。

    如果真係咁,間狗屋惟有用嚟做 display lor,或者俾薯隻貓瞓。;p

  6. 淘:

    其實你個花園地磚咁靚,只要放幾個高架放小盆裁,再有大盆放一些半腰樹,就同花園差唔多,燒野食、野餐仲放便過草地。信我,我對面間屋就係咁。

    村屋有車係放便D,我的做法是,由於泊車貴和隧道費貴又塞車的問題,所以會泊係ELEMENT。每小時$8,消費滿$180有幾個小時免費泊車,過海又方便。

  7. 其實發展商都包咗部份園藝o既,有幾棵羅漢松呀、茶花、石燈呀、滴水擺設、日式花園仔咁lor。我仲打算種多d白蘭、桂花、米仔蘭、香草、荔枝etc,係怕自己冇咁多時間打理。

    睇吓點啦,我諗我首要任務係練返熟手車先,哈哈。薯完全冇意欲學車,話嘥時間喎。

  8. 三……三個鐘???從沙頭角到赤柱,應該都不會比三個鐘多太多。你不說是新界的話,還以為是離島的山區。不過,每日花六個鐘在交通上,你們真厲害……

    男人不用駕車,是最幸福的事呀。一百個男人九十九個都要做柴可夫,作為唯一的例外,怎會不爽?

  9. tzigane:

    哈,你誤會了,是「往返」三個鐘,且只限於淘,因她在港島返工。我在獅子山下,來回車程不用兩個鐘。

    我雖是新界人,熱愛大自然,但往返六個鐘,我都吃不消。

    由沙頭角到赤柱,應該兩個鐘搞惦。

    至於駕車,皮費太貴,我無興趣,留給淘吧,她不像我,凡事以經濟效益為先。有專人接送,雖然幾爽,但從她踏單車的技術看,我倒有點擔心,為了安全,我可能要做人肉倒後鏡,想到這裡,就不爽了。

發表迴響

