一日體力勞動


圖像169

首先賣廣告,朋友的巴巴超遊戲社於昨天09年6月14日開張。

email: waynepangmail@yahoo.com.hk

電話 / 傳真:29522988

地址:香港藍田匯景廣場5樓17號舖﹝近大快活﹞

店長是Wayne & Joey,叫巴巴超係指超級爸爸的意思,名字是他的兒子改的。這間遊戲社的特別之處是:

1. 買game玩3日,唔滿意﹝當然冇整爛隻碟﹞可以8折同你收返。

2. 代理丁果呢隻A320機仔,可以玩game,睇 Ebook、flash、rmvb,聽MP3,再駁出電視,咁多功能都係幾舊水貨仔,掋。我玩過兩下,機仔細細,screen又細細,但畫面質素比想像中好,個系統好似PS3,試咗佢隻7夜,3D中文game喎,自然多了親切感,如果將來做埋全程廣東話語音遊戲就更好。按鈕部份就似NDS,哈,抄抄埋埋,希望佢可以集百家之大成啦。

s2009321153609

黃昏入新居,一手一腳砌起這間狗屋,我正在上最後一粒螺絲呢。一身汗,冷氣找不到遙控,下星期一併問發展商算。

picture140

到底住戶是誰?有冇人投票,well,藏獒純屬搞笑,不過真係好型。﹝圖在AKC找的。﹞
SheltiePembroke Welsh CorgiShibaTibetan Mastiff

薯也很努力,一邊除衫引蚊,一邊用電蚊拍於花園擊落百多隻蚊。不過,其實沒有用,一日沒有人住,清理水渠內蚊卵幼蟲,蚊仍是殺之不盡的。各方好友有何滅蚊器推介?用石油氣那種work嗎?

一日體力勞動” 有 13 則迴響

  1. 新樓的冷氣搖控通常收埋係廚房d抽屜,唔知你間係唔係。

    至於屋裡面d蚊,純電子驅蚊器的效用似乎麻麻。滅蚊燈的感覺不錯,起碼見到一堆"成果"。

  2. porkchop,

    住客仲搵緊~

    明,

    我都係咁諗,但睇過晒d櫃桶都冇,我諗係未正式成交,業主想慳返d電費,哈。

    ic,我驚d蚊咬死隻狗,而薯絕對不會俾狗入屋瞓,或者俾個蚊帳佢。

  3. Still thinking ah, probably sheltie , corgi 或柴。

    本來揀poodle,但薯話佢樣衰,死都唔肯。揀金毛佢又話大隻,咁我都驚隻金毛同賊玩。我都鍾意臘腸,薯又反對,基本上佢凈係鍾意貓。

    不過,薯又成日提住神犬拉茜,但collie佢又嫌大,sheltie我又驚太嘈,又驚佢唔夠獨立,太長毛熱死佢,不過事實上佢又真係最靚仔,聰明又有性格,唔打得d吠聲都嚇得吓人,有心機教的話理論上都會好聽話。

    哥基比較平易近人,又細隻d。柴記都啱看門口,短毛,夠忠心夠獨立,係冇咁靚仔。

    哈,山長水遠賣倒幾多錢?要偷都偷我d渠蓋,大大話話一百幾廿塊,諗起假如第時要換不鏽鋼都幾甘。

  4. 我家果集係金毛﹐好聽話好好玩。金毛有分大細種﹐細隻成年都只有五六十磅。

    現代人養狗是當寵物﹐又不是用來守門口。要防賊裝alarm仲實際。隻狗唔怕賊﹐到第日你地有小朋友時﹐又怕隻狗咬小朋友。都係金毛好﹐同小朋友夠friend。

  5. hevangel,
    五六十磅薯都嫌大喇。我家花園基本上自出自入,唔係真係要防賊,呢方面我相信保安與該區治安多d,但有少少狗吠聲理論上可以阻止一部份人八卦入嚟行個圏心態。入嚟行係冇問題o既,不過最好等我响度先。

    porkchop,
    繼續考慮中…
    反正唔急,搬咗入去先。

發表迴響

