拉茜好,好拉茜!


薯淘家將會有一條好狗叫拉茜,以下是拉茜的故事。

小牧牧與細佬佬都是YY的愛犬,兩情雙悅下,懷胎兩月,直到預產日子,七隻小寶寶正預備來到這個世界,不幸地:

Lassie Birth

接著,好景不常,綠b同和藍b都相繼走了。响YY和家人不斷努力照顧,同埋我o地不斷出力入奶下,終於安然去到第7日喇。

食飽就梗係最好瞓個靚教。

Lassie 7th day

然後,o係第11日,我第一個開眼:

Lassie 11th day

好,見你o地咁無聊,唔係,咁有興趣了解我身世,就破例俾你睇吓我一家幾靚。近我o地o既就係媽媽小牧牧,我似足佢咁樣,爸爸就係左邊o既細佬佬喇。

Family

今日係第18日lu,有兩個傻人嚟睇我o地,喂,我o地仲未瞓醒o架,唔好阻住晒啦。

Lassie & Siblings

乜話,呢個淘居然想拆散我o地個家庭,唔制呀,我要媽咪。又咩話,淘好想本小姐陪佢玩?唉,冇法啦,一次咁多啦。

New Family

淘:kitkit,到你打埋第一針,入住薯淘家就知味道,我實會俾你知道邊個至係主人。

拉茜好,好拉茜!” 有 7 則迴響

  1. 哈,好難得可以由細睇住bb大,香港唔係咁多小牧繁殖者。YY都只係咁啱有一胎,生完媽咪就desex埋。

    凈返o既兩女一仔,主人留返o既仔仔叫Seven,紀念本來的7小寶寶,另一隻囡囡就睇新主人叫乜名lu。

發表迴響

