神貓伽俐略


家族又添一名新成員:

SNC17682

hello,

我係5月1日出世o既玳瑁重點色英國短毛貓,右邊紅重點呢個係我哥哥,我係囡囡。禽晚薯淘嚟探我,本來薯鍾意貓,淘鍾意狗,淘只係睇顏色就想揀d細我一個月o既三色或藍虎紋朋友。我咁靚女兼有氣質,冇可能輸俾d o靚模,唔係,係o靚妹gama,惟有施展渾身解數,任摸任抱兼咕咕聲,再表演跟住laser pointer紅光扮搖控車絶技,首先奪取薯的歡心。再响d o靚妹仔唔熟性走嚟走去時攝位黐埋淘身,係喇,摸吓啦,你就會發現一個完全唔怕陌生人o既高貴小姐係幾咁得人鍾意。

結果,我成功搵倒新主人,薯仲一直笑咪咪,好似執倒金咁樣。淘就玩到唔記得幫我影吓相,仲係都要塞伽俐略呢個名俾我,我明明係小姐嚟。算啦,豪俾你,反正我都係一個冷靜又聰明絶頂o既小姐,個名都算襯得起我。我8月17打埋第3針就會返薯淘家,你o地嚟開我就係咁咦應酬吓啦,gooday。

神貓伽俐略” 有 3 則迴響

發表迴響

