死車記


engine 3

汽車電池

不知是否揸得少、忘記熄燈、電池老化……怎樣也好,昨天防盜完全沒反應,以為搖控冇電,換電後仍無反應,用匙開車,但也不行。我發現我連相熟車房或拖車電話也無,於是急電教父,晚上他來到,拿出兩條電線連夾,二話不說,便由他的Benz電池駁到我的電池,然後他說看電池上仍有綠燈,車一撻即著,沒有其他部份鬆脫,電池應該未死,應該是太少揸(我對上一次是上星期日),長開防盜,可能電流失了。由於時間太晚,不方便找車房換電,又因為是環保電池所以不可以用加電池水這種方法解決。終極解決方法是,如果長期唔揸,就唔好用防盜鎖車,改用匙好了,開車再後才好開冷氣,熄車前要熄車頭燈熄冷氣等電池不用被抽乾。

後門sensor失靈

另外,當所有車門關上,車內仍亮起未關好門的紅燈。原來後門的sensor位磨蝕了,接觸不良,於是教父替用一張紙摺幾下攝住先搞掂。

回顧

水箱要定期check,冇水要加蒸餾水到副水箱,主水箱會連接副水箱,所以基本上長期不必開這個蓋。水潑水箱可以入水喉水,較為次要。VVT-i引擎偈油每8千公里要換,要定期用尺度免乾塘。長期唔揸時可以於平地泊車時鬆開手制。右腳應腳踭掂地,長置於brake下方,踩直是brake,向外扭是油門,而不該像我整隻腳提起才換brake及俾油。

泊L位

我的泊位技術差得不得了,教父在場便即席叫他教兩手,well, 佢响車外指揮我時很易泊,但我相信當他不在時,再泊會麻煩少許。雖然和教父所教,「尾轆過車前角(左或右視乎你向邊邊泊)開始扭軚……車快軚慢,車慢軚快,切忌扭死軚。」略有不同,但還可再參考這個教學

幾時Enjoy揸車

麻煩了教父山長水遠來救命,車行得當然要兜返轉入新屋。回程期間薯問我揸車會否一如他踩單車般enjoy,我說塞車或要兼顧很多人很多事時很難enjoy,由於很難講明,惟有示範一下我甚麼時候會enjoy。加速也。見慢駛不收油,落急灣俾油,超速的時候,很像打機般要作出即時反應,我最enjoy的就是於可以控制車的速度裏加油(是真的可控制速度,路上不多車不多人,限速50我只是開80,以前最快時也不過120)。;p 但之後被薯狠狠地教訓了,嗚嗚,以後會小心慢駛了……和薯一起的時候。

死車記” 有 10 則迴響

  1. 我又行唔足15mins highway,又冇隔兩日就開吓部車,唔怪得啦。^^ anyway, 遲d搬咗就應該會日日著車,到時可以用返防盜熄車lu。教父話好彩係日本車,佢試過部寶馬停咗3個月,佢話好多歐洲車都係咁,部車會自動鎖咗,一定要入廠。

  2. Porkchop

    Have U check your car’s air-Condition, still cool or not? If not U need to add some R-134a Refrigerant. So many things u need to take care for 2nd hand car. Cheer Up !

  3. 我不是專家,但不妨從用家身份說說。

    我也多是週未才揸車,一般而言一星期揸一次較長的都無問題。車房意見是長期無開最好鬆開電線,但我都嫌麻煩無都到。還有一個容易造成無電的情況,就是有人(可以是乘客)手多,把車廂內燈推至長開,於是熄車後用盡電池。

    至於水箱、偈油等其實可以入油時,叫油站睇同加埋。妳將來一定要面對的,反而是自己打軚氣。

    俾油落迫力、泊車等,都不用心急,找個無人的車位自己試加上每星期去街,功多藝熟。車同單車相似的地方,就是精要的地方很難由別人教懂,而是要自己試懂。

    要Enjoy揸車,的確多是一個人的時候……薯,不是針對妳 :)

  4. 明:

    鬆開電線?你指接著電池的電線嗎?打軚氣據聞係電子錶,校佢30就自己會調節,雖然未試,不過我諗到時唔識再問油站啦。

    hevangel:

    要佢學換軚?倒不如我自己換……我懷疑係我娶咗個老婆……好彩之前玩爆隻touch mechanics

  5. 對,是接著電池的電線,但要分清顏色、記清先後,如果唔係會燒左個電池。

    打軚氣,手動不會較電子難,不過係用手按或擰的分別。不過有時我發現打時氣喉出氣口同車軚入氣口的接觸要有點技巧,如果唔係打唔到(又,可能係我條軚問題)。

發表迴響

