My fault


是日蘋果報導,難怪陶傑經常「偏袒」英美人士。

對咁o既問題,本來我expect 呢d「聲音」:

唔好彩lor,咁多人唔跌係跌我一個;
我覺得咁樣唔好,咩唔好,總之就唔好啦;
好危險,地鐵應該負責;
我保留追討賠償權利,我咁做唔係單單為自己,而係為免其他人再有機會整親;

然後官員淨係會咁:
我o地要再加多d廣播,一於由入閘開始播唔停,咁我o地咪免責lor;
呢件只係個別事件o者,冇o野o既,好安全,九鐵果d成尺濶d人咪又係咁跳過,4吋jima,大驚少怪;

又估唔到,居然仲有suggestion,可以加伸縮板,可以加人維持秩序,唔知關唔關外籍人士事呢?似乎不至石器時代。

又,只希望自己到七老八十仍懂說句 my fault。

另,蘋果呢排d動畫又係幾有創意o既,Simon好o野~

發表迴響

