寵物屋


由於有人不想室內動物多過人,唯有另闢一個比較暖,防曬防風防漏防蚊的地方給拉茜。組合屋是網友yikuen的親戚幫忙起的。7呎 x 8呎 x 7呎高,住人都可以了。師傅誤會我以坑渠去水,所以無底,但我要防蚊,所以他替我封了坑渠。

從此拉茜被困

有廁所,有床,還不是一個囚房?咦,點解呢隻o野坐監坐得咁開心咁o既?仲一地都係人o地d零食玩具。

咁「大」間屋唔係佢一個住晒,仲有guet o野同玲o野呢對chins做佢roommate。guet o野自從瞓街咗幾個月,瘦到變咗龍貓乾,仲輕過玲o野,而家可以做監犯唔再做露宿者,可喜可賀,希望佢快d長返d肉。

本來有諗過舖軟膠落地板,但呢隻拉茜每次响廁所開完一次(或半次)大,而如果我未清走佢果二兩,佢就會响其他地方方便,禽日領教過佢d爛o野,怕怕。

小插曲: 師傅收錢後冇數,第二天告訴我銀碼不對,我找遍屋內亦沒有,唯有講句佢唔好彩啦。而我唔好彩係佢應該會以為我俾少咗,搵佢笨。

寵物屋” 有 6 則迴響

  1. 為了不讓薯淘的七百呎之家,變成拉茜的七百呎廁所,惟有再次大出血了。

    真佩服那些愛狗如命的香港人,住得果五、六百呎﹝建築面積﹞,無露台,無花園,竟然養幾隻大狗,平日與屎尿為伍,加上狗味難驅,在走廊經過都嗅到,更莫說屋內,如果我是屋主,必會一手把那﹝幾﹞隻狗掉落街,無狗屎乾淨盲。

  2. train左啦,只係間吾中扭計,不過拉茜早前仲細,係屋內訓,個廁所都係屋內某個位,直至打齊針,出去花園住,習慣都未即刻改到,有時入屋玩,急起上黎,都會係番果度解決,但經過幾次毒打後,拉茜漸漸識得忍屎忍尿,係番出面解決。

  3. 落order時度呎,起貨約莫十零日,嚟砌好快,半day倒,要等d膠乾一晚倒。朋友價,皮幾,俾我網上quote d 價平,而另一朋友同我講一d都唔貴,佢十年前整都係呢個價。

發表迴響

