試雪糕機篇之雲呢嗱


雪糕機是國產蘇美,購自yahoo拍賣。食譜我在ice-cream-recipes.com找的。由於是試機,不用貴價vanilla pod,用簡單版香精算。材料如上:

鑊一隻,煮奶用;
兜一個,溝糖及蛋黃用,用叉便可;
磅一個,量分量;
白砂糖100g,我用手上的黑糖代替,100g太甜,下次減為80g;
雲呢嗱香精,兩茶匙;
全脂奶250ml,我用一盒236ml的,也差不多;
全脂忌廉250ml;
雞蛋黃4隻,蛋白ding咗d俾拉茜食;
我覺得全脂好味d,有興趣可以試脫脂。

做所有雪糕的custard底都如是:

將蛋黃和糖溝勻,用鑊煮奶,注意不能煮滾,表面開始凝固便行。然後將熱奶加到蛋和糖溝勻,再整兜倒落鑊加熱,又是不能煮滾,否則會一舊舊。蛋殼留咗做肥料。

然後倒出嚟,攤凍加cream攪勻,基本上所有用香精的雪糕都可以用呢個base 加唔同味。今次我落雲呢嗱,用一隻筷子都冇任何硬物,較整蛋糕慳力好多。

然後就係放落機雪幾個鐘。

雪咗幾粒鐘之後部國產機停咗,咁佢又冇反應,仲以為咁化學,拎出嚟抺乾水第日又著返,可能只係因為雪糕實咗佢轉唔郁正常地停啩。anyway,是次成果係……食得o既,好似牛奶公司雪糕,係爭在唔夠滑,始終唔係專業機,冇計。

既然玩開,就玩盡d,配埋chocolate fondue咁食,發覺朱古力太甜,下次都係主要配有酸味生果最fit,士多啤梨最好,蕉都略嫌膩。

好飽,同時又要整又要影相原來好煩,所以d step skip晒。^^

試雪糕機篇之雲呢嗱” 有 2 則迴響

發表迴響

