村姑種植日誌 – 10年2月27日



初五定初六蝠到,响度瞓咗兩晚,仲以為佢屎咗,雨停出太陽時篤吓佢,會嘶嘶聲兇我,本來諗住搵個好位等佢曬太陽唔好俾拉茜搞佢,點知佢半粒鐘後好似batman標誌咁响我面前飛走咗。er……咁到底係蝠到定係冇蝠呢?


牽牛叫朝顏冇改錯名,日日有花開,但唔影佢半日倒就謝。


拉茜有生骨食,開心到ah。


有蟻o既茶花一路唔肯開,噴咗少少殺蟲藥,開咗一大朵咁多。另,網友蕙蕙告之這隻茶花叫秋牡丹。


食得未呢?


成日撈亂d苗,係o卦。


等倒喇。


第二棵av見人,顏色好似Queen Sabrina,但單瓣同唔閃。第三棵開始見冧。

ps,跟園藝網d網友學,原來摘心或摘頂芽對香草生長非常有用,我摘咗薰衣草同艾草,不出一兩日已經有小苗响旁邊長出。等盤本來死死o地o既English Lavender或稱真薰衣草有花再post。

村姑種植日誌 – 10年2月27日” 有 4 則迴響

  1. 屋企都有牽牛,不過係雙扥,個人覺得靚好多,不過就較難買。生種茴香就真係第一次見,下次考慮下種九層塔啦!煮嘢好洗好用。點解你株茶花似大紅花多d 嘅? 新年有蝠到真難得,你今年真大吉大利啦!不過阿媽見到實嚇餐飽,因為上勻有隻BB雀飛錯入屋都差d 要報警。XDDDD

  2. 雙托牽牛好少見噃,你响邊買?上網睇過相,我覺得各有各靚,普通牽牛有種簡單,好純o既線條美,所以各花入各眼。^^ Basil 我都有發,不過d芽唔知佢咗邊。我都有見過人o地d茶花唔係咁款,但上網search 茶花相又有呢隻,你講落又有少少似大紅花,不過個型唔同。雀都要報警咁搞笑,最後點?放走咗?

  3. 雙托牽牛旺角花墟有,確係少見,我屋企種緊紫色同粉紅色,因為向南嘅關係冬暖夏涼陽光夠且少風,比較易攪。隻雀後由隔離屋個退休uncle 嚟捉走放生,都幾搞笑。茶花好鬼難種,凍d 又死,陽光唔夠又死,最近d天氣一係凍到死一係熱到死就最易死。

發表迴響

