拉茜的後花園



拉茜:我啱啱9個月大了,現重8kg,身高14吋,度真了,原來我冇14.5吋高。趁機會show 一show 我個後花園先。


繼續老薯與我,係咪有d外國feel 呢?


亞媽與我


成個公園得我o地3件加食蕉叔叔真係有d寂寞,可惜又唔方便帶人入嚟玩。


不過如果係男朋友仔又可以考慮吓o既。


或者住附近o既朋友。


我唔啱玩o既遊樂場。


我踩唔倒o既單車。


喂,你咁樣同邊個示愛先?咁肉麻o架。


知道係邊度未呀?不過恕唔方便開估。

4月17又去過,部份相片:

拉茜的後花園” 有 5 則迴響

發表迴響

