淘的心太軟



以上為網上找來的2個份量。

做法為:
1. 將焗爐預熱至180℃,朱古力切碎與牛油隔水加熱至煮溶;

2. 蛋糕杯仔掃上一層薄牛油並沾上材料以外麵粉,將多餘麵粉倒出;
3. 全蛋、蛋黃、砂糖、雲呢拿香油用打蛋器打勻;
4. 打至杰身;(我懶,冇打咁杰)
5. 加入朱古力牛油溶液拌勻;
6. 麵粉篩入,輕輕拌勻;(我懶,冇篩)
7. 麵糊倒入蛋糕杯仔內,放入焗爐中層焗5分鐘;
由於時間o既關係,我一跳就去咗雪櫃,留返第日先焗。

由於雪過o既關係,我焗咗12分鐘。

明顯見倒中間笠咗,似乎時間略長。


anyway,杯係10蚊店貨仔,由於撲咗麵粉,一倒即出。個心係軟,但皮太厚,我估10分鐘ok d。

薯試食。
淘:咩味呀?
薯:朱古力味lor,但點解同人o地d有d唔同?
淘試完,答:未古力唔靚同唔夠甜lor,可能落唔夠糖,因為全部材料都冇磅到,斷估。
薯:你又話做甜品d材料要精準o既?
淘:因為個磅上o既兜用咗嚟磅拉茜d糧,費事洗。
薯:……

淘的心太軟” 有 7 則迴響

  1. 邊個娶著你就有福咯,咁識氹人。^^–> 可惜未找到惜花之人。B.M.倒無所謂,反正有份穩定的工作,身邊有一兩位知心友,閒時做自己喜歡的,也是人生一樂事呀!
    ——————-
    B.M.拿手的是芝士凍餅,因為做得最多。

  2. good,我都好似整過一次,有跟份量o既。

    以前整過最好食係薑餅<–可惜冇記低份量,亂整。同埋菠蘿焗芝士蛋糕,呢個有食譜都有機會重現o既。

發表迴響

