關於基礎體溫


懶人如我,仍是要每天早上6:15分(星期一至五是預備上班,六日則量完再睡。)起來量體溫。為的就是要填這個Basal Body Temperature Chart,google可以找到很多free sample,我則用fertilityfriend這個interactive版本,連畫線都懶。BBT點驗,分泌物點睇,個chart有乜用之類麻煩click入去睇。其實google一下都有了,My Monthly Cycles都好似ok。

起初求其量,但同事說要用枝較敏感小數後兩個位的探熱針才準,於是在藍草梅 ~ Miffy’s Shop購入,可見還有David 驗排卵紙及驗孕紙等等。

量了二三十天,發覺原來我試過連續幾天基礎體溫只有35.8度,高溫期亦不過36.5-6度。剛好有朋友分享了黃體素不足導致bb心跳停頓的經驗。又上網check check發現石原結實講長期體溫偏低有好多問題,兼似乎有礙生育,唔通開口中冇得生?^^

結果,還是約個中醫望望,睇吓點。

補:
約了何桂萍醫師
地址:香港中環皇后大道中37號余道生行306室
電話:28682008

何醫師一睇我個chart話,唔得喎。我問咩唔得,跟住話我點解張chart又問號又咁多blank,又冇明顯高低溫期。跟住問我點度,我話開頭度得好亂,有時起咗身先度,佢話唔得o架,一係唔好做,唔做chart都可以o既,但如果想做就要一醒唔好做其他o野就度。跟住blank咗o既地方係我張chart最低果格係36度,我低過佢所以冇填,佢叫我唔好用呢張,用excel plot過好過。其實我知道自己高低溫期相差勉強有0.5°C,只是這個graph plot得太爛,交不成功課。

仲有,我有用紅David,但常常10點pm後先用,成日只見粉紅色,朋友教我要晏晝用先會清楚d。

今次收穫係,知道自己脈弱,同埋體溫偏低唔係冇得生,但需要補。相信坊間不少中醫都會調經,何醫師優點是近,方便,用藥粉唔駛煲,但一個月要3k,唔知要補幾耐,都係睇多個穏陣。又或者,應該先plot graph plot 幾個cycle睇定d先算。

仲有,我每日1至兩罐o既冰凍汽水或果汁,終於有理由去戒。每晚o既兩啖飯,可能亦有理由去加,唉。

發表迴響

