刮痧去黑眼圈


我自少便於眼下有兩道很深的「青筋」,近來睡眠不足,可能主要係年紀大,青筋越嚟越深,若再加上眼袋,便和前任特首差不多。剛買了這本書,未知效果如何,但油性皮膚如我者,當唔駛用手指按摩好似幾好玩。

btw,有d人可能怕太大力刮到鬆弛,但我估自己嚟更加可以就住度力。初步試按摩眉骨位都幾舒服。但要有效果恐怕都要相當耐性,如果「去瘀」成功,我會update吓。

按黑眼圏方法很簡單,我想用手指也可,再不找隻匙羹。上面由贊竹按下一直到魚腰絲竹空,下面由晴明起到太陽穴向上向髮際打圏,我得閒就按20下左右。完全唔洗錢,不如多d人按test吓係咪有效。

p.s. 由而家起我要每篇都寫廣東話。白話文 / 書面語留返俾薯。不過我好多中文字都唔識寫 / 打,會用英文併音+自然調聲法標佢。;p

刮痧去黑眼圈” 有 6 則迴響

  1. 話時話市面上去黑眼圏產品咁多,我聽試過好多種o既朋友話冇一隻有用,所以對呢d product不抱期望。我o既情況可能碌雞蛋或者卒鐵打酒有效d,哈,可惜乸眼。

  2. BM,
    係,可惜從缺。

    Jenny,

    試乜先?我雖不及經濟薯,但絕對斤斤計較,性價比低o既product冇興趣試啦。尤其身邊咁多人試嘢,咁耐都冇乜聽過邊隻有效。

發表迴響

