Forever Pets HK FAILED me


PARA*CLEAR Food Grade Diatomaceous Earth (2.5 lb. powder)from Azmira

矽藻土是一種自然且有很多神奇妙用的產品。
矽藻土殺死寄生蟲的原理完全是機械性的,矽藻土的微粒雖小,但卻具有突刺的結構,當動物體內腸中的蛔蟲或它的幼蟲,接觸這些具有突刺的結構的時侯,會因互相產生碾磨的機械作用,不久蛔蟲身體的柔軟部份將會被磨刺得遍體鱗傷,不需使用藥物或毒藥便會造成死亡。對家畜餵食矽藻土添加劑有兩層作用,首先矽藻土在通過腸道的同時,將會殺死腸內的蛔蟲與寄生蟲,因此具有為動物清腸的作用……

詳見此網
 
一心想訂以上呢隻DE粉,(即天然食品級矽藻土),因為村屋多小強,又唔怕拉茜食咗,佢食埋仲可以杜蟲兼蚤,好似好勁咁,但香港係好多間online pet store都冇,於是就去Forever pets hk訂。順便幫拉茜訂Dr. b,伽俐略就貓砂。

網站寫明
送貨服務
凡購物滿指定金額,便可享本店提供的免費送貨服務。
送貨地區 免費送貨指定金額
港島區 $200.00
九龍區 $200.00
新界區 $200.00
.
.
.
其他偏遠地區 另議
新界東** 星期一至六 6:00p.m. 至 10:30 p.m.
*新界東 包括大圍、沙田、火炭、馬鞍山、西沙、大埔、粉嶺、上水
• 8號風球或黑色暴雨安排:所有當日送貨安排將會取消,我們會於8號風球或黑色暴雨警告除下後,致電受影響的客人再作送貨安排。」

我8月3日星期二訂貨,希望安排星期四送貨。貨價共4百零蚊,咁佢話隻DE粉冇貨,不過扣咗都over 200蚊,可以照免費送。最想訂o既冇貨,不過都冇法,可以理解。

到星期四黑雨,原來冇人會打嚟話我知。不過睇返網頁有寫,算。星期五佢有打嚟約,咁我話星期一夜晚啦改。

禽日8月9日朝早打嚟話10至11pm送貨,冇得早。哦,ok啦咁。

夜晚6點打嚟,司機話你果度遠要加30蚊(訂開ucpet唔駛),我心諗買兩包貓砂加一條腸兩舊水加我30蚊,冇病雅?口講「咁我cancel order」,個女仔話「好,cancel咗,仲有冇咩問題?」「冇」啤~~ 係咪起碼要講聲唔好意思呀你,不過已經收咗線。

well,我少咗個選擇,你少咗個客,亦冇乜大不了。

Forever Pets HK FAILED me” 有 2 則迴響

發表迴響

