新玩具iPad用後感


Apple Store訂,32GB 3G版,都估倒等得貨嚟周街都係現貨,不過冇所謂,反正都等得正價行貨,咁啱身痕想買又唔爭在等多幾日。Tunefolio我响yahoo拍賣買,暫時覺得係一個唔錯o既套,橙色夠sharp,但如果有唔娘flower print我會更buy。3G plan用SmarTone,又係so far so good。

首先我唔係用iPhone、Macbook,更加唔係蘋果fans,之前掂過吓細佬部iPod Touch,覺得幾得意only。今次本來想買部cheap雞netbook,因為薯成日霸咗我部機,我又懶走入書房上網。(雖然本來果部都係notebook唔係desktop,但我連叉電都懶所以令之成desktop。)

so far I am happy with my iPad. 因為我鍾意touchscreen,唔駛再同notebook個格仔搏鬥,我鍾意冇蓋頂住我,佢個screen可以轉嚟轉去,install apps唔駛click ok 好多次,開機快唔駛等,check email簡單,連close一個apps都好簡單。好啱女或bb或細路或唔想用腦o既人。(想用腦時當然可以用。)又好啱想睇睇吓youtube隊俾人睇兼坐响張床到好舒服咁online。叉一次電可以3g上網好耐,話有9個鐘喎。個screen夠大夠靚,其實好多iphone apps都唔需要用到,safari正常咁開webpage已經ok。基本上你當佢係一部大少少遊戲機個觀感就會fit曬,而我買時都只係想上吓網睇優酷。<–無聊人一個。;p 更無聊o既係,佢會有日期鐘一路置頂,方便lunch上網唔會過鐘,諸如此類小設計,用落幾方便。keyboard對手指唔粗兼熟touch typing如我者好似冇乜問題,反正都冇得打倉頡,blog文又唔係响ipad打,ok啦。

至於打電話,有fring,有同iphone4朋友試過打免費video call, 好似nokia都得或者裝倒fring o既手機都得,人o地用cam,你齋睇幾so,不嬲對web cam冇興趣。

雖然暫時冇繁體中文,3.2.2仲未有jailbreak(好似話11月4.2有),冇flash,itunes煩但可以唔洗成日升,冇multitasking但其實响background install 緊apps又可以做其他嘢,iPod 同 iBook又可以同時用。而且勁多apps,無聊過日神,搭長途車時最啱。但企响度長用一隻手玩會microsoft呀吓。

蘋果os係個封閉系統,但當全球咁多人用緊時即係有好多3rd parties support同develop,所以好多嘢唔駛驚做唔倒。不過佢係唔可以代替一部腦,因為如果你屋企冇一部裝咗itunes o既電腦,你根本唔可以起倒(initiate, I mean)部iPad嚟用lor。

所以如果你只係想聽歌,一部mp3機搞掂。
想睇書,kindle, 手機, 實物都得。
打機,nds 同psp 大把games。
打電話,手提電話。
上網,返屋企先,或者用部更重o既notebook,又或者用部手機細細個screen好閃縮咁睇。

但想一次過企街爽爽哋做曬所有嘢唯有呢d tablet 機仔,我諗android果d都ok o卦,但又要過幾年先有quota試lu。

新玩具iPad用後感” 有 10 則迴響

  1. Jenny Ng

    我沒有你那般多玩機常識, 更沒有你那般聰明, 但我相信呢件新玩具會好好玩, 咁你慢慢玩吓呢件新玩具, 最好就係瞓喺床度都可以玩lor, 好方便。 ^o^

  2. apple d 機selling point 就係簡單就人,唔駛聰明o架。小朋友都玩倒。<– 呢句並無包含小朋友唔聰明之意。

    又,薯覺得呢d機係垃圾,會玩到人越嚟越低能。佢實在過慮,新@坑,3日香,佢太高估我o既持久力。

  3. Really? The mighty google said Archos 7 list price is 199. Haha, so we use a few hundreds to buy an Apple brand, including design. Worth or not…… Depends. Maybe I can’t tell unless I try an Android one first.

  4. Well, then u should wait till Nov, after the new OS come, you can JB and write ur blog in traditional Chinese.

    Maybe u don’t need JB, but I wonder if the new OS come with Changjei.

    iPhone OS 4.0 有喎,咁應該iPad 4.2 都有啦。good

發表迴響

