做女人真麻煩之Cycle 3


正當9月13日去睇完醫生,所有hormone levels 正常,醫生quote example話「個product冇問題,可能係sell得唔好啫,cycle長唔一定唔正常,唔駛太擔心……」以為自己冇乜大問題之際,俾個咁o既chart我?係,係有d日子度得求其,有d瞓晏咗,有兩日左右感冒俾冷氣吹親,都唔駛咁啩。還我高溫期!今個cycle似乎冇排卵,或者有我都唔知,紅d好似有過粉紅色,連m come都唔係好似m come,量少又唔痛,可能子宮都要抖暑。

醫生開咗兩隻藥,Estrogem我斷估係1mg話排卵後體溫一升高就食10days,因為佢見我高溫期都只係10日鬆少少唔長,要補補令子宮內膜增厚d。排卵藥係m come第2日開始食,等下個cycle唔駛嘥咗d時間等粒卵成熟。結果我以為係排卵o既day 34居然係m come,我仲以為係spotting搞到唔知食邊隻藥先好。駛唔駛咁fluctuate呀大佬?叫人點預,好彩晨早睇醫生正視呢個問題,唔係睇怕搞一年先知冇得生嘥水嘥力。

anyway,今日終於要食第一粒排卵藥Clomid (clomiphene citrate),睇吓點。上網睇吓佢o既副作用,話食1年內都冇大問題,兼食半年又touch wood如果輸卵管冇閉塞就好似幾大機會中,don’t know lu,都係做人體實驗把啦。有冇保護人類組織出嚟against human testing打救我呢?

如果薯淘可以交換性別你話幾好,想生o既應該付出多d。

做女人真麻煩之Cycle 3” 有 4 則迴響

發表迴響

