Good Apps:啱兩個人玩o既game


iPad比iPhone最大優點自然係個screen大,等你除咗自閉之餘,偶然可以social吓。難得好多board game都免費,暫時玩過又繼續keep响度o既有呢d,排名順我使用率高至低:

中國象棋─我果隻係免費,但冇電腦陪你捉,只係俾你同人捉,兼且冇規則o既,d棋鍾意點飛就點飛,仲無限悔棋。如果加返規矩悔棋要對手同意埋就perfect喇。上網睇呢隻0.99美元好似好好多,可以1個人玩都得。


係,又係棋,黑白棋(蘋果棋)、圍棋等棋盤,又係要有對手先好玩。


都係棋,國際象棋。問你怕未?其實仲有好多唔同款,反正去appstore搵吓試吓就好。


天下太平,好耐冇玩過,幾得意。


air hockey手指版,好玩,連狗都識玩。

再多人d有大富翁,要俾錢。truth or dare、tarot、心理測驗等唔駛錢。一人一機(iPhone / iPod touch都得)的話仲可以玩埋賽車。一時興起仲可以响地鐵jam歌tim。

Good Apps:啱兩個人玩o既game” 有 6 則迴響

  1. 活活女神

    噢,謝太太,原來你又迷ipad?d apps,我成日玩兩玩就悶,隻talking tom (唔記得係咪咁叫),我教識佢講好多野啦~~
    我屋企一大一細(16個月)都日玩夜玩,真係唔知有2人遊戲喎,我超想玩天下太平!仲想玩”冚”綿胎,等我可以一下拍爛個ipad,哈哈~~
    喂喂,多謝你舊人工肥皂,我會攞番屋企用,謝才子頭先話比我知係cookies,我諗佢都係想殺人滅口啫,驚我告發佢平時d衰行!!
    等我用過,再講下感想你知啦,多謝多謝 🙂

  2. ic,冚棉胎你搵張棉胎冚住佢咪得lor。<– 爛gag王。

    好呀試吓夠唔夠潤,我頭先俾舊我老細,佢都想食呀,我要講係番梘截住佢。

發表迴響

