帶8歲細路遊行係公民教育嗎?


見到曾偉雄,咦又係姓曾,話唔道歉。或者有d人好嬲,但我有幾點唔明。

1. 公民教育係唔係包括遊行權利?參與遊行?
2. 遊行係咪預咗會多人?
3. 多人係咪有機會起哄?
4. 起哄係咪有機會俾人用不同手法制止?
5. 警方有冇濫用武力先唔講,家長係咪有必要保護細路?
6. 如果唔遊行,係咪冇其他更安全o既表達意見途徑?
7. 如果我明知一條公家路有好多野狗出沒,我會唔會帶一個小朋友去宣示主權,然後俾狗咬喇,就叫d狗sit,罰佢冇骨頭食咁呢?

帶8歲細路遊行係公民教育嗎?” 有 13 則迴響

  1. 1. 係。所有人有示威、遊行、集會、參與社會的權利。
    2. 唔係。
    3. 唔係。
    4. 唔係。
    5. 警方一樣有義務保護細路。不,警方比家長又更大的責任,因爲他們用不用武力是他們的選擇。
    6. 你不明白權利的哪一部分?
    7. 爲什麽這條路有這麽多狗,而沒有被清場?這條路公家路説明誰都可以使用,包括小朋友。爲什麽不把狗趕走?

  2. 1. 公民教育包括「你有以上種種權利」,「有權利」並不等於不考慮其他因素「必須進行該項活動。」
    2. 哦,即係你話佢o地明知當日只有幾個人。
    3. 不現實。
    4. 不現實。
    5. 咁即係家長有責任保護細路。
    6. 我係唔明點解家長有權下唔揀樣安全d o既方法,唔係唔明個權利,你睇得明嗎?
    7. 仍然唔知我講乜。(另,野狗並不單指警方。)

  3. 你不認清權利是什麽我們不可能進行討論:
    1. 有權利正是不用考慮其他因素。考慮到其他原因因此不能做就等於這行爲超越權利範圍。你只要兩個選擇:權利與非權利。遊行示威是否權利?
    2. 遊行一定多人?每個地方都這麽多人?
    3. 定義起哄
    4. 比例原則?如果起哄就可以用不同方法制止,等於我起哄裸奔我也可以被射殺。再説,憑什麽起哄就要被制止?Wisconsin人在起哄到州議會爲什麽不制止他們?
    5. 警方有責任不用武力清場?你等於是說被強奸的人要就被侵犯一事一部分責任,因爲他沒有保護自己人身安全。
    6.如果你承認他有這個權利,那你根本不用說其他的。你憑什麽說那地方不安全?如果這樣說,Wisconsin也是不安全。
    7.我懷疑你唔知自己講乜

  4. 很簡單的作句練習:
    X是權利,除非…

    你的除非是什麽?
    假如你的除非就是人多、容易起哄(你的推論是只要人多就會容易起哄),那麽去參加什麽新年花車巡遊、聖誕燈飾等人多的場合也非權利。你的言論等於家長帶孩子觀看新年花車巡遊被人撞了一下,家長要負責任。

    看了你對原文的修改,看來你不知道遊行是公民權利。

  5. 「1. 公民教育係唔係包括遊行權利?」
    係。
    「2. 遊行係咪預咗會多人?」
    唔係,成日會有少人嘅遊行。
    「3. 多人係咪有機會起哄?」
    少人都有機會。香港幾萬人嘅遊行都唔危險。
    「4. 起哄係咪有機會俾人用不同手法制止?」
    不相干
    「5. 警方有冇濫用武力先唔講,家長係咪有必要保護細路?」
    係,可以遊行但唔留守。但
    「6. 如果唔遊行,係咪冇其他更安全o既表達意見途徑?」
    差唔多係。
    「7. 如果我明知一條公家路有好多野狗出沒,我會唔會帶一個小朋友去宣示主權,然後俾狗咬喇,就叫d狗sit,罰佢冇骨頭食咁呢?」
    不當類比。

  6. 我認為遊行對細路唔安全。(從不止一次新聞睇倒。)
    你認為遊行好安全,仲係一家大細表達意見嘅好去處。(雖然少人都可以起哄,但有次幾萬人都冇事。)

  7. 你睇新聞之餘,可以搵多D其他資料,或者下次實地觀察下。參與遊行,o向條隊既邊度基本上係你自己決定。而據我記憶所及,所有衝突都係o向終點發生。以七一為例,你可以選擇行到灣仔或政府山下散去。有D新聞只集中報導衝突果部分,和平就無乜報,唔好被誤導。

    又,以數倍優勢警力包圍靜坐、無武器昸示威者,點解要出動武器?就咁抬人清場都得啦。

    P.S.我意思唔係有次幾萬人都無事,係好多時都無事。

  8. 我凡親人多地方都會避,又點會出嚟襯ah。控制倒嘅人只有自己,即使冇人出武器,推撞衝突都唔想,所以點解你覺得好安全而我唔覺lor。

發表迴響

