旅遊警示有感


上網見倒有人話菲律賓仲係黑色,反而日本唔係黑色係因為政治考慮,而唔係實際危機大小問題,仲有可能係因為對菲律賓報復咁話喎。

我認為呢個旅遊警示冇問題。

日本:因為要睇數據的話,暫時冇證據顯示核輻射問題進一步惡化,就算係毒藥,都係要睇份量o既,而家有冇一個香港人係因為响東京中咗輻射而出現問題先?以我所見冇。而香港人信唔信,就算有事發生,去咗東京仍然會有人幫倒手,我覺得信。

菲律賓:問題唔係一單死幾個人o既新聞有幾慘,而係睇倒整個政府,所有部門都冇能力處理任何突發危機。地震海嘯核電事故漏輻射呢d嚴重case唔好提,一隻老鼠行過都隨時咬低幾件。有冇香港人仲信菲國政府會幫倒你呢?我覺得冇。

如果我而家去旅行,都係會去日本唔會去菲律賓o既。

又,其實按照呢個logic,大陸好多地方都應該發紅或黑警示,反而冇先係政治因素呢。

旅遊警示有感” 有 1 則迴響

發表迴響

