樂滿郵用後感



http://www.shopthrupost.hk/
朋友早前寄咗個安產謢身符過我,前排心血來潮想寄盒月餅回禮俾現處國內o既佢。當時已經係8月尾,一search之下發現香港郵政個樂滿郵原來有免費寄月餅返國內o既服務,話就話免費,當然o係盒餅個價度mark高少少。


雖然冇美心但有榮華奇華果d,選擇都唔少,可惜我太遲訂,大部份平少少o既local brand 都售罄,於是揀咗隻未試過o既澳門出名品牌咀香園。

諗住俾個驚喜收件人,冇confirm佢地址就寄咗,點知去到中秋過後一個星期,上網check status都仲係processing,嗱嗱林send隻貓去樂滿郵度問先知寄唔倒,搬咗,電話改埋。再問我friend,原來佢quit咗搬埋,手機係公司o既。於是話俾樂滿郵知,我諗住雖然佢o地咁遲都唔通知寄件人寄唔倒係有少少唔妥,但始終俾錯地址係我,盒餅亦可能就到期,估計都係又蝕錢算,朋友亦話心領。不過最後亦多口問句係咪可以加錢再寄,點知樂滿郵話唔洗錢幫我再寄,太好喇。雖然朋友o係中秋節食唔倒月餅,但錯有錯著o係佢生日收倒,而且佢亦話好食,乎復何求呢?

只要樂滿郵可以再早少少通知客人order status,佢o地o既service就冇得頂喇。要順便唔該梁小姐同王生。

發表迴響

