DIY 微波爐叮粥



都唔係新嘢lu,但早排City’Super 減價,好似3x定4x蚊,forgot,買嚟玩吓。


做法好簡單,將食淨白飯用佢附送隻匙羹加入下面個碗,一羹就係稀粥,兩羹就正常粥,加凍水(叮5分鐘)/滾水(叮3分鐘)到刻度。


「吸」實上面個蓋防滾瀉,放入微波爐按凍水/滾水時間叮就得。


搞掂,由於係試碗,我用咗d隔咗N日o既飯,加凍水叮完5分鐘都係實o既,不過叮多陣我估ok。

但上網睇返蘋果舊年有教人直接落米叮5分鐘,咁我就好懷疑得唔得喇,我諗應該叮耐d得啩,但唔知使唔使加水lu,如果得係幾方便。

另,google一吓微波爐&粥都有好多食譜,我估ok。不過似乎唔啱俾bb食喇,唔係話微波或幅射有害,只不過長遠嚟講營養流失較多,用返明火煲好d。

DIY 微波爐叮粥” 有 2 則迴響

發表迴響

