雞髀仔滿月喇


意識流紀事一則:

話咁快又滿月喇……至奇。我諗所有家長都要接受,頭幾個月最難頂,好難先捱倒一個月。

雞髀仔有乜問題?冇乜,咪就係不停食同不食嘔奶,嘔完餓返又食得好急又多氣又嘔過又食過咁jima,未出院醫生見佢口鼻噴奶以為佢中菌入要入加護,咁就嘔咗亞媽一皮嘢。好彩無事出院,但最長果個cycle食咗7粒鐘,兩轉人奶3轉奶粉,果日好似係返屋企頭幾日。我放自己個樣條片上面書,人哋以為係靈異錄像tim。直到今日佢仍然係鼻塞食得急,但又慢,一樽5安奶可以食兩粒鐘未計掃風,人肉「浪」衫架式掃完風兼繼續坐直半粒鐘後,仲可以瞓兩粒鐘醒完再少量回吐。然後唔知定以為一定要出世盡早去母嬰健康院,一去到果個「羅湖商業城」就中咗少少傷風感冒菌,算,打針覆診都係返仁安算。

隻B出世時有6磅幾2,濕立立脹卜卜好肉酸,之後收水要10日先重返原本咁,嬰院要跟進我餵人奶進度但我都冇返去,不過仁安兒科鄭恩華醫生又冇話佢磅數有咩問題。要記住鄭醫生對冇問題o既事唔會主動提起,所以如果要問嘢要事先度定。例如返到婆婆度坐月,婆婆長期用臭丸,我都要自己睇返report先confirm個仔冇G6PD。

生咗B我發覺我冇特別鍾意BB,I mean,睇書話由hormones影響第3日開始就會母愛爆發同催乳。自己又唔係好覺,唔係唔鍾意佢,只係婆婆即淘媽比我緊張n倍,隻B喊吓佢都要抱,我瞓著咗的話係唔會因為BB哼幾聲而醒。除咗開頭幾日驚佢卒死外,而家發現BB其實生命力幾強,食吓奶樽食吓人奶都唔會有混淆(只係講緊雞髀仔啫),雖然仁安d姑娘都講過,其實唔易混淆,只要餓乜都食,不過佢話多數媽咪緊張會就BB換奶嘴咁啫。佢日日係咁嘔係咁食咪又係大得好快,睇住d手手腳腳大隻咗。所以深夜餵奶掃風時我都係掛住睇pptv或者玩緊game而唔係長期望實佢塊面,哈哈。同埋BBo既屎係臭o既,唔係「得意」o既,薯一見換片就彈開九丈遠。諗落100%我做曬o既係同佢沖涼同餵人奶,接近100%係換片,薯換過一次。其餘食奶掃風婆婆舅父都有幫手,公公就包我每日伙食。

雞髀仔好多表情,但額高又濶似爸爸,頭髮少少搞到好似地中海咁,有時成個亞伯樣。嘴同下巴似我多d,下巴短唔靚,唔知大個會唔會好d lu,似我就慘。眼睫毛同眼眉毛越嚟越多,希望似爸爸啦。佢暫時每日工作就係食、吐奶、瞓、疴同喊、不過唔屬於扭計一族,只要夠飽同冇啖氣頂住,佢係可以好獨立咁瞓倒3、4個鐘。或者好快可以一教瞓天光。

開頭諗住坐一個月就返屋企,但而家發覺都係有人幫手舒服d,所以各位要探我o既朋友我會1月先約。雞髀仔2月起就會入日間托兒所,公司好好俾我早返早放去接佢,可以暫時唔使受工人氣住。總之暫時都係「我要做好呢份工」,雞髀滿月快樂,希望你一日好漺過一日,快d識行識走啦。仲有個客觀問題,薯同雞髀仔跌落海,梗係救雞髀仔先啦,薯可以捱多幾分鐘ahma。:p

雞髀仔滿月喇” 有 8 則迴響

  1. jenny

    哈哈,真係唔講都唔知雞脾仔滿月添,時間過得好快! 佢個樣變左好多,依家靚仔啲! cute啲! 你都分析得幾啱,佢有部份似爸爸,部份似媽媽,加埋就係靚仔一個! 雞脾仔滿月快樂! 比心機湊大佢!😀

  2. sang:哈,個問題係近排同同事玩開。
    hev:我返咗呀媽度坐月。
    roy:其實佢好大食,所以先嘔。
    Jenny,lichufai:大咗先知靚唔靚,而家最緊要佢唔嘔就好。

發表迴響

