牛奶蛋白敏感


奶粉轉讓:美贊臣安嬰兒A+1 4罐,我只會喺屈人寺、萬寧或美贊臣會買貨,可惜我慣性掉單,新貨2013年到期,有人有興趣我再睇吓exactly幾時,原價294一罐,我諗住1,000蚊4罐出讓,有意留言俾我啦。冇人要唯有當咖啡伴侶用。^^交易完成

事緣係雞髀仔4個月大喇,之前就話佢嘔奶,鼻塞,近排仲出埋濕疹,睇完醫生搽完藥膏好少少。但唔斷尾,跟住到4個月去打針,仁安鄭醫生話佢牛奶敏感。唉,係到出埋疹先confirm倒,如果一早知係咁,我會盡力d餵人奶o既。但而家都冇法,唯有轉惠氏S26HA,暫時食咗幾餐好似冇乜嘢,濕疹就因為用咗類固醇藥膏好咗好多,繼續睇吓點。

醫生話:原來每6個b就有一個牛奶敏感,點解唔早d提呢樣嘢。真係唔到濕疹都唔知係?若果我有諗到呢個可能性,一定會google問清楚。食低敏配方會有一半b ok,如果唔得可以豆奶or其他。

低敏配方仲平過安嬰兒。好在都差唔多可以食米糊、粥仔果d,希望之後ok啦。

呢個pdf講得幾詳細。

加油呀雞髀。

牛奶蛋白敏感” 有 1 則迴響

  1. 啱啱同事話a+1應該係怪味,咁咪唔可以沖咖啡lor?!唯有整番梘、沖涼、etc etc。

    要提吓最衰美贊臣會兩次唔送貨,搞到我周圍撲所以先入多咗。因為禽日本來有人話要,跟住問完老公又話唔要,我估佢懷疑係假啩……我只能夠話,冇法,信不信由你,反正我就信了。哈哈。

發表迴響

