低能美國網購加代郵玩具



話說喺公司hea時上HABA時見倒上面隻好鬼cute o既aircraft swing,於是當然google吓。

Kangarooboo唔算最平,但肯寄國際,但send email問佢又話冇貨,賣緊129.99USD。
發現香港有代理,time square 9樓,打去問話賣2xxx,仲做緊85折tim。
跟住見倒另一間網上嬰國孕育品專門店話1590,於是打個電話去佢荔枝角問吓訂貨需時幾耐。跟住個姐姐仔相當幫忙咁話,「你訂咗先啦,再有人contact你。」我話驚好耐,想知係現貨定同外國訂,佢話「訂貨係耐o架,咁你唔好訂啦。」唔該曬,亦代你老闆唔該你。如果你係老闆……咁我無話可說。


anyway,諗住算數唔買。點知我真係太得閒。又發現好多代郵公司如hop.shop.go,有PayPal戶口好易開,咁PayPal亦好易開,Amazon最平又只係USD116.99兼free shipping within US,咁見佢又輕,約4kg運費不過USD40樓下,加埋咪最多12xx港紙。於是買咗……

薯提醒我問清楚小心咪運費計過件貨。我以為自己計咗,hopshopgo亦寫得好清楚。運費以體積或重量計,以較高者為準。而我大安旨意以為唔爭好遠冇問體積。結果seller好快手兩個business day寄到我個hopshopgo美國地址,一睇hopshopgo email notice,件貨體積轉換後係21.5kg。OMG!佢哋有repack減體積service,不過件貨唔適合repack。結果運費真係貴過件貨,冇人呃我係我自己低能。唯有當o係time square冇discount咁買,嗱FEDEX仲唔使一星期已經送到屋企門口tim喇。希望雞髀仔你玩得開心d啦。

近嚟買o既玩具只係Chicco呢個Animal Cottage啫。


下一個目標可能係iimo架三輪車。


亦都想要Little Bird Told Me隻馬仔,雖然已經有隻Little Tikes,睇吓點啦,似乎係我想玩多過雞髀仔想玩呢。反正兩樣香港都有代理,唔使煩。

雞髀仔要10個月先可以玩個aircraft swing,正唔正遲d再講。

低能美國網購加代郵玩具” 有 2 則迴響

發表迴響

