幼稚園選校最強5區攻略講座2012感想



禽日小學派位得72%派倒頭3個志願,都唔知因為學位少咗定雙非多咗定乜lu,anyway,由於雞髀仔第一次要玩呢個game,有睇開淘文o既實知我最鍾意睇/寫攻略,就算唔係要100%儲齊圖鑑,最少都要打爆機ahma。

咁啱雅培同bbcare.hk合辦咗個講座,請嚟趙榮德先生(佢profile google啦,唔多講)講選校策略。另黃佩蓮女士(北區一幼稚園校長)講面試技巧。

以下係概要,我唔知有冇侵權,有唔該話我知等我考慮吓del唔del。;p

趙先生話幼稚園冇派位呢樣嘢,相對簡單。而小學因為有派位制度,有制度自然可以有策略。details?可俾錢再上course。^^
佢介紹3種策略。
1. FAMES + Q
F – Fun:即愉快學習
A – Attitude:校方態度正面,玩之餘有嘢學
M – Multiple intelligence:西方classification,我哋可以德智體群美代替。
E – Encouragement:要鼓勵學生搵答案。
S – Security:我成日陰謀論覺得佢串ESF……總之即係安全啦。
再加上Q – Quality:學生要學倒A-Attitude;S-Skill;K-Knowledge;

唔知點解,由F-FUN呢張slide出現時,已見家長抄筆記,唔通家長連「返幼稚園唔使咁快谷住俾佢玩吓先」呢點都「記」唔倒?咁……我真係有d明白點解幼稚園咁重要,因為所有教小朋友o既責任都係o係學校度。

2. Bottom Up
見步行步現階段只揀好幼稚園,唔好理佢升去邊,到升學時再諗。係比較簡單做法。

3. Top Down
先諗入乜U,then乜中學,小學再到幼稚園咁。似乎一勞永逸,但壓力大,肥佬又點算呢?

呢度我又唔明喇,趙先生話1比2, 3好。但1唔係即係2咩?定係要先用3再搭1呢?;p
whatever,然後佢每分區俾咗數間好學校名,我唔o係度講因為我諗佢應該講過好多次亦相信都係出名到果區冇乜人唔知。

仲有跨區同選附近學校好壞處,亦係唔需要多講。選擇多少,交通安全,壓力大唔大o既比較。另外佢亦唔建議不足3歲返K1,寧願做大B好過。


睇落似乎係好常識o既內容,但我係俾錢買飛嚟聽o既。可以話,趙先生有料到加上講話風趣生動,Q&A環節更令人拍案叫絕,90蚊掋俾。仲即場買埋佢本不一樣的家長。無論影唔影響我選校,少少錢買一個育兒教學經驗豐富長者o既經驗值得。

到黃佩蓮女士講面試模式流程,非常details提及幼稚園通常考d乜,小朋友要識o既概念等等。資料豐富仲識變魔術,但似乎唔適合寫曬出嚟。反正只可以話唔係新嘢,例如顏色、形狀、數量等等相信o係大部份育兒雜誌都可以睇倒。em… 我係冇買佢本《讓孩子愛上幼稚園》o既,其實我相信內容都ok,不過豬肉在前。;p我都冇再stay多粒鐘同佢o地睇真d,Q&A,I mean。

同場當然有主辦單位再sell九展expo,內容更加豐富,又有機會模擬面試云云,但太遠lu。更加可以俾錢再join趙sir的選校攻略,教埋你點樣培養名校優才生,由於唔想自己變成怪獸家長,而且薯堅拒直資 / 名校,我諗我知d簡介ok,冇join。如果唔係雙非,睇怕佢會揀村校tim,well,冇乜唔好o既,如果第時會移民唔使o係香港玩遊戲的話……演講場地仲有Megaplus常用教材8折咁lor,黃女士有讚部份玩具design,不過見多人排隊,有需要上網睇算,訓練小朋友各種概念又唔係是必要玩某牌子玩具先得o既,黃女士都俾咗好多生活例子。

ps 啱啱入megaplus個網,居然冇完整catalog,唔知係咪驚人抄佢design。我只能夠講我覺得design幾ok,價錢會貴過toysrus,有需要我諗可以問返佢sales send個catalog睇吓o既。不過唔知要買幾多嘢先可以r返個8折lu。但仍然係果句,唔一定要買佢o既,只要你知道咗要識邊類概念,教材只係輔助,要grouping搵兩粒士多啤梨蘋果橙又玩倒,要練專注力搵縄同穿珠仔又得。咦,我係咪吃不到的葡萄是酸的呢……唔知,或者過幾個月我就會又出篇文成屋都係megaplus教材,哈哈。

幼稚園選校最強5區攻略講座2012感想” 有 2 則迴響

  1. haha,佢教你F.1定F.7?佢分享咗呢個故事。話說當初上堂佢講嘢時間佔8, 9成,然後father觀課後有以下對話。
    Father: Peter, you talked too much. Throw them in the water and they’ll know how to swim.
    Peter: But they can drown.
    Father: We la salle boys won’t drown.

    講座時佢差唔多100%時間講曬。^^
    另,我覺得你而家游得好叻lor。

    btw,初中時我哋都有個history亞sir每堂只講兩、三個字,但我好like佢,因為可以做自己嘢。

發表迴響

