Gemini 1.5磅麵包機試整酵頭麵包



係呀又係Groupon,上網搵極都冇呢個牌子,唯有自己post,個盒幾簡約,齋寫gemini italy,搵唔倒made in 邊。


部機跟一本食譜,量杯、量匙,轉葉同鐵枝。

第一次試機上網搵譜加加減減啦,以下係1磅麵包:

2杯 無漂白高筋粉
3/4茶匙 粗鹽 (幼鹽梗得)
2 湯匙 黑糖 (白糖當然可)
3/4茶匙 乾酵母
3/4杯 凍滾水
3/4杯 黑麥sourdough 即酵頭/酸麵團

次序我由上至下,落曬粉先落液體喺側邊,中間再加yeast。

開basic bread程序:


咁鬼扁,sourdough唔夠時間發酵,酵母又過期可能唔active,以為唔得。


點知又ok喎,係真係唔夠鬆軟,如果齋用dough程序,跟住擺幾粒鐘再焗會好好多。但皮夠脆,麥味好香略甜,係出面d包冇嘅,令我更加想整pumpernickel 100% rye bread,可惜唔啱用麵包機造,因為冇筋性。

整包video

8月13日又重做,今次加咗牛油、用咗高筋麵粉,冇過期嘅instant yeast。發酵時間加長咗,搞掂:


今次實驗sourdough直接由雪櫃拎出嚟,糖落少咗,發酵時間耐略帶酸味,浸好香甜麥味冇咗,有d鬆糕feel,texture今次靚,但食就反而上個硬淨d味道好d。

Gemini 1.5磅麵包機試整酵頭麵包” 有 12 則迴響

  1. Angel

    我都係買了這部, 不過除了第一次成功后, 之後都發唔起, 成舊石咁, 心痛死了. 我跟足食譜basic bread,
    但唔知問題出係邊? 有什麼心得, 請指教!! 謝謝

  2. 第一次同第二次係exact 成份同程序?諗吓有乜唔同,如果部機冇壞又完全冇分別唔識答。我同朋友同一時間買呢部,佢跟足食譜,成品比我嘅靚。

  3. MQZa

    我剛試了 用朋友的食譜 選了一般面包及中color, 但失敗了。首先面包沒有發大 質感(密度)似蛋糕咁 又很硬 沒味道。
    而且又很多粉未撹好。不知道那裡出錯。

  4. 食譜點㗎?用gemini機要用快速酵母,如果你話連搞都搞唔勻,水量有粉量至少5〜60%嗎?質感似蛋糕,用咗plain / all purpose / 低筋/薄力粉?

  5. 呵,部機我已經賣咗俾同事lu。;p

    雖然可以手搓但攰,嚟緊打算入MK 精工HBK-150,因為每個程序可以獨立控制更自由。well,gemini作為入門機係掋玩o既,效果都唔錯,不過想天酵就會麻煩d。

  6. Ada

    kiki, 你好,想請教Gemini麵包機的一些問題。我買了有提子格那部Gemini(GBM20P), 做了三次Raisin Bread(跟機食譜),一次牛奶芝士麵包(YouTude demon),用的都是 Mode 1。發酵完全沒有問題,一進入烤焗程序,中間便開始下陷,雖然食味也是OK,但是想知道原因。而且,冷卻後的下陷情況更多。有原因嗎?

    淘,不好意思,借你這個角落一用。

發表迴響

