皮紋分析測試


係呀,又係Groupon,早前去咗奧福同雞髀仔做皮紋分析(簡單版),同星座生肖一樣,都當佢係統計學偽科學歸納法之類就得,我諗毋須深究。

反正o係未太了解雞髀仔性格為何之前,test吓佢咁解,唔會盡信。然後發現佢所有紋幾乎就係雙斗紋同斗,好處係靈活變通,舉一反三,但壞處同我一樣,三心鐘熱度,缺乏專注力兼怕悶(小朋友有邊一個唔怕悶)。可能未必讀書好叻,但似我都唔算太讀唔倒書啫,似薯就……哈哈,讀倒lor。有機會係個成功商人。有主見唔易受人影響o既認知型,一切都要問點解,要用啓發性教法,啱我呀,最鍾意用問題回應問題。^^

詳細可以俾多千零蚊測吓有幾多腦細胞云云,但去到呢d咁精準o既層面上我個人偏見地唔buy統計學喇。而且知道雞髀仔低b我會唔開心,高b又驚教唔掂,正常我又預咗,咁測嚟做乜呢?

皮紋分析,每隻手指代表d乜可以睇吓呢d site,信不信由你,唔多使錢就睇吓無壞啩。

發表迴響

