總算成功的鮮酵母低溫發酵


份量大概跟何師奶blog

日清カメリア普通高粉 兩杯半(約300g啩)
富良野3.7牛奶 1杯(我個杯成240ml,唔記得減奶,濕咗)
鮮忌廉 約50g (其實應該同奶加埋一杯就咁上下喇)
兩湯匙 砂糖
1茶匙 粗鹽
安琪鮮酵母(唔該同事幫我由買返嚟,仲有皇后粉未試)10g
無鹽牛油 20g
紅莓乾 一炸

做法類似佢blog:
將牛油及紅莓乾外所有嘢搓15至20分鐘起筋。
落埋牛油,搓到唔黐手,佢教要搓到有薄膜,我舊粉略濕有薄膜o既都。;p

放入雪櫃蔬果格,我發覺每隻酵母表現唔同,白神酵母放蔬果格都冇發得咁勁o架。anyway白神空運費好多但可放兩年,鮮酵母得個零月期,但網友教過咗期只要落多d都用得。兩隻酵母成品差唔多冇快速酵母果浸味,白神再輕微好味過鮮酵母少少,可能多咗dit dur甜。

今次雪咗約14個鐘啩,中途驚佢太勁又放返上普通格。拎出嚟放15分鐘回溫,拍吓佢排氣,加入紅莓乾滾圓,跟住壓平卷起放入搽咗橄欖柚麵包箱造型,(youtube大把video)等第二次發酵到9成滿左右,佢寫180度30min,我180度1粒鐘都仲係白雪雪。可能個爐唔夠熱,anyway,包友教下次可用200-220度焗45分鐘。爭咗少少先頂角,但我冇咁完美主義,已經可以接受喇。^^


成品都ok,包淡但有紅莓甜,下次記得減水。

發表迴響

