Schoenhut my first piano II 開箱文


官網: Schoenhut Piano

薯希望雞髀仔鍾意彈琴,咁淘就好開心咁走去杜菲藝術音樂中心抬機,佢位於紅磡up dup廣場。;p 都多嘢睇O既個場。

well,本來想o係淘宝訂,但對方話中國授權,唔可以寄香港喎,呢d時候我哋就係外國。本來想要高身d果隻piano pals,打去以上間香港獨家間嘢問幾重,操國內音女士答好易拎,十幾斤。哦,是但啦,唔expect佢答exact value,反正唔送貨要自取咁去睇實物lor。

去之前都係覺得隻動物其實唔太襟睇,決定要my first paino II算,25鍵。跟住發現盒有寫尺吋同重量啦,做乜唔睇吓話我知……佢話有紅色拆出嚟係粉紅色,話驗咗貨白色唔使拆出嚟再放入去咁煩……跟住話佢唔識用縄綁,最後我自己綁,但我都唔識綁假,結果總算抬到返屋企。雞髀仔已瞓,第朝先發現:


強國!原來真係可以冇QCo架!而我明明返工唔會信佢哋,點解私底下我又咁on居信佢唔check真呢。算,以為又要再辛苦抬返十幾斤去整,好在打去問,有另一位操國內口音男士話我可以拆開鏍絲換返d鍵,亦可以拎去佢整。


結果我又成功修琴喇。哈,慳返唔使走嚟走去。不過要記住教訓,真係唔好再輕易信人,(尤其是中國人,不論是否操不純正廣東話)。

好在雞髀仔都幾like新玩具,唔使做鋼琴家,只要你鍾意彈琴兼彈得唔太爛就好。

Schoenhut my first piano II 開箱文” 有 2 則迴響

發表迴響

