麵包機起絲牛奶包


MK Seiko Milk Bread 1
面書o既整包group真好,都係見網友share出嚟「幾好o既」食譜先試吓。實際上用MK精工機出嚟鬆軟起曬絲,又簡單又好食。唔止「幾好o既」喇。btw,佢個譜用鮮奶 150ml,我用咗奶粉&水,佢個譜用半隻蛋,我用咗1隻細。

材料(1斤/即1磅多少少):
水 150ml
雪印奶粉 15g
煉奶 50g
農場細蛋 1隻
日清強力粉 280g
糖 10g
無鹽牛油 40g(雪櫃拎出嚟切細少少照落,說明書話冇所謂。)
日清酵母 4g (我用跟機酵母匙一小匙)
鹽 1小匙(可以放一邊唔掂酵母就ok,不過我開機5至10分鐘先落)
MK Seiko Milk Bread 2
我星期六晚用MODE 3柔軟麵包模式整,個皮揀淺色,之後全程冇理過佢,直至焗起攤凍切咗放入密實袋放雪櫃普通格,今日星期一拎返公司叮3-40秒都非常好食,唔記得影佢起絲相。

補返呢張星期二先:
MK Seiko Milk Bread 3

又,見網友講開食gluten即麩質唔健康,又google吓發覺只要唔係過敏而又唔係過量食都冇乜大咁題啩。關心小朋友健康先自製麵包而又擔心麵包本身唔健康o既朋友可以睇呢度

發表迴響

