神探伽利略2 – 還我柴崎幸


Galileo
係,我知,吉高由里子又後生又靚女(但個樣冇個性唔特別)兼人氣高企……不過,一直覺得劇集版伽利略比書好睇o既地方,就係幫湯川學加咗個感性o既partner,好似Dr Watson balance Sherlock 咁,我哋d普通人如果淨係睇笑都唔識笑o既湯川肯定唔識欣賞。柴崎o既角色內海可以令天才有返d人性,慢慢fine tune醫埋佢d社交障礙。

蛇信與舌環
新o既岸谷角色,未睇之前就話係帝都畢業,自視過高但應該優秀o既新仔,應該同湯川互動多d云云。但……第一集佢o既角色已經唔討好,對長輩唔講敬語,fine,自以為是如果你係有料到o既都ok,可惜佢似乎比內海再多兩錢白痴而不自知。第二集開始,越嚟越白痴而令佢相對地冇咁乞人憎,不過呢個角色o既戲有d夾硬強加o既正義感,至少說服唔倒我。睇完第六集佢係浴缸咁エロイo既對白,我明點解男同事因為佢先睇伽利略。雖然貓係一定鍾意食魚,但希望劇尾湯川同佢唔好又再深入發展落去,湯川o既角色唔應該係咁。

ps 百度d劇好快,仲翻譯得幾準,而家d留學生真係強。;p

發表迴響

