分享淘寶好物


cloth book

大風車樂園168

係呀,都係BB嘢,原來都淘過唔少。喺入面search布書發現唔係太多,呢間o既布書唔錯,運費亦平。雞髀仔生日時仲o係呢度買過送俾同學仔禮物tim,幾蚊人仔有交易。

wood fence
青島精美
木圍欄係呢間,香港膠果d都成千蚊,其實計埋運費唔爭得遠,不過個人偏好木質,佢d貨冇臭味,亦都算滑身。

wood table & chair set for kid
安安小天地

木枱櫈,連埋運費係會貴過宜家膠果d少少,不過又係個人喜好啦。好多外貿原單,日韓standard o既貨都整得幾靚,冇臭味,overall滑淨木刺唔算多,當然完美主義人士可以再搵砂紙磨一磨個別位罝。

Class World shape game

頑皮堂

有睇過幼稚園講座篇嘢可能知我幾like megaplus代理bbcare有售o既木玩具,近排想去bbcare訂,不過又多手search吓原來係classic world,德國牌子made in 強國,咁梗係又淘吓,連運費唔係平好多(每件平幾十啦),勝在多d款揀,呢個賣家係唔經常online,不過賣得最平,又會顧及運費,最後買咗3樣嘢上海寄順豐落到嚟都係60蚊運費,掋啦。

momma cup
國際母嬰館
淘寶試過賴嘢,自己想買老翻時當然冇問題。但我試過以為自己以超筍價買緊正品,嚟到唔對路先發覺人哋寫住乜乜牌子,冇話過正品。以上呢隻杯賣家好好,未收我錢就寄貨。隻杯嚟到,packing 100%堅,但杯上字體有別令我一度懷疑自己買咗隻好堅o既假嘢。不過上momma uk見倒原來係有呢款字o既先冇咁驚。

Lansinoh momma straw cup

國內似乎唔興俾劣評,不過我都冇劣評過人,因為so far除咗自己冇睇清楚某d唔係正品o既貨而買咗外,大部份seller(除植物外)都係如實描述,有個別仲相當nice會主動提我運費貴呀,易爛呀咁。咁當然有d香港網店都有,又訂得夠包送貨,又mark up得唔過份都可以繼續幫襯o既。不過即使made in Japan,有時計埋運費淘宝都會平過o係樂天訂,尤其我呢d鍾意訂埋曬d廚具o既人,樂天吓吓要轉送唔化算,搵偉大的Miyuki代購又除外。

ps 如果雞髀仔係女,淘宝search mother garden仲多嘢睇~

發表迴響

