一到神戶遇著難得的颱風


main_small_banner
寫在前頭,今次試咗telecomsquare嘅黑武士,比softbank租sim平,仲可以免費打出同接聽日本國內電話。我每日齋用佢嚟share wifi俾兩部機,偶然打一兩個電話聯絡,閒閒哋一日用10粒鐘冇問題,尿袋都幾乎冇用過。話就話有data限制,不過又唔係用嚟睇片,so far都好爽,亦全程冇乜地方收唔倒。click我都冇佣收的,唔係廣告,下次可翻兜。咁,softbank直頭唔使帶多部嘢仲爽,不過貴少少囉。

navitime
另,乘換navitime為必裝app。雖然我已經事先print好好多map同schedule FYI,但最後要搵車搭時最常用都係佢(要識input日文)。

VIP Seat
好鬼懶,不過薯又叫我寫返遊記,唔記應該遲尐唔記得曬,好似墾丁咁…

首先要記低AIR INDIA,廉航質素、廉航價錢,暑期旺季仍然一萬蚊4位來回香港關西(未計燃油附加費)。時間ok,但上網買飛book位都難搞(實情係搞極都搞唔倒),最後我都係索性搵旅行社代訂;餐唔係常食嘅嘢,但唔難食;位一行9個算濶啩,最大好處係根本冇乜人搭,成架大機得連埋crew可能都係得50人;但,唔知係人太少定乜,架機遇氣流係可以拋過過山車(離心力勁)兼機師係唔會有任何announcement,似乎覺得係小事。而最差最差係機師講英文你9成半都唔知佢up乜,回程無啦啦delay幾粒鐘,到時再提把啦。

bus
慶幸去程準時到,我哋先搭機場巴士去神戶三宮。

OKURA
到埗後再喺MINT隔離坐酒店shuttle bus 去checkin,大倉都舊舊哋,同澳門冇得比,不過勝在掋住,係帶住仔如果唔坐車叫做行遠少少,但其實離大丸十零分鐘路程,我哋ok。

cityloop
然後去酒店隔離PORT TOWER搭Cityloop,去吓例牌嘅北野異人館

異人館
以上時間係我細佬部冇校返時間嘅相機影,當地已經係4點幾,本來諗住睇免費館再加一兩個收費館,點知因為隻浣熊(颱風),提早一個鐘關門大吉,唯有睇一個免費Rhine House算數。20年嚟過,今次重遊。異人館其實即係外國人居住過嘅地方,所以喺香港去茶具博物館睇果間更加有規模。不過神戶係成個套餐,連附近嘅建築物、街道都會exotic好多。加上無論邊度都唔慌會冇得賣嘅有特色小物、手信、甜品,當然豐富好多。

RHINE
Rhine house一角

rainbow
是次颱風,最大影響除咗異人館收早一粒鐘,就係頭一兩日嘅微雨,不過唔係有雨,又點會睇倒彩虹,所以話個天都鍾意我哋啫。^^

STARBUCKS
starbucks都有feel尐

softcream
回程行落山周圍遊覽車,地圖周圍有得攞,但我多數睇google map,返元町或三宮即使拖住亞仔我都覺得唔遠。除咗俾蚊咬外,仲見倒有六甲山牧場軟雪糕,梗係唔好放過啦。

由於時間嘅關係,淘弟基哥request嘅A5和牛餐就留待下個post分享。我會改吓我嘅作風大量post相。^^

發表迴響

