一石家-A5神戶牛鐵板燒


moumou

神戶牛同香檳一樣跟產區,指定係要兵庫縣嘅但馬牛先得,維基話著名品種的和牛有三重縣松阪市及其近郊生產的松阪牛,與神戶牛、米澤牛並稱為日本三大和牛喎。我麻麻哋好牛,細佬基哥難得跟團幫我揍仔,少少request難我唔倒嘅。上食べログTabelog搵倒性價比高嘅一石家。專做A5級牛,二人pair course網上仲有9折coupon。

MENU
位置係三宮附近,地圖佢網站有,三宮係大站,呢個價錢咁多嘢食好掋,而且評價唔差,全店得8個位,夜晚只做8個客,所以我4月就訂咗。pair course可試ロース,斷估係牛肩啩,西冷會講明?ヘレ關西叫法,即tenderloin,我識即冧柳,全牛最靚果part。

street1
由於7月10日打風,master有facebook聯絡我話可能收舖。冇計,真係唔開唯有去第間。好在最後都話冇乜嘢照營業。一石家唔招呼小學生以下,所以先安頓咗薯同雞髀仔去ココ一番屋食咖哩飯再行過去。舖唔太起眼,係啱啱master出嚟叫我先易搵,同google streetview睇位置有少少出入。

ikkokuya2
先嚟睇吓佢啲牛肉質素,好多證書喎。

ikkokuya1
整返將基哥型仔相先。

ikkokuya
舖細細,黑黑哋,不過冇人都坐得幾舒服。坐低抺吓手,叫杯烏龍茶(5XX yen@)同改埋個飯做大蒜炒飯(9xx yen@)。

course01
前菜本來係三文魚,但我哋唔好,叫master轉第款,見倒個樣好生有啲驚驚嘅牛肉,(我係唔食魚生㗎),但食落就係正常凍牛肉味,ok喎。<-飲食節目例句。

course02
先澄清,我呢啲老人家一樓都唔like一路食一路影,不過作為遊客&blogger,今次忠實記錄~ master見我哋啲港燦咁鍾意影,索性叫隻生鮑魚上嚟擺post。

course03
當然唔少得主角肩同冧柳,好油好肥膩咁款喎,算,豁出去把啦。(當時我仲未知其實只食肉加菜冇cabohydrates跟本唔會致肥,ketogenic diet,此乃後話喇。)

course04
食完生牛肉頭盤,整個濃粟米湯o朗吓口。

course05
然後隻鮑魚又被劏上板,內臟我哋兩姊弟都唔吼,叫master食,佢話唔會喎。

course06
食時點超鹹嘅鹽(其實係咩鹽,唔記得影,岩鹽果類?)好味。

course07
跟住煎鵝肝。

course08
同時上沙律,master一人做曬上菜,waitress負責收吓嘢,斟吓水。

course09
此時其中一part雪花牛已燒好,基哥成日話要入口即溶,冇咁誇,不過唔會太「酥」,我呢尐又怕魚腥又怕肉「酥」嘅人都ok like。

course10
然後係鵝肝,應該係鴨肝,邊有咁多鵝吖。因為製肝殘忍,我已經冇主動叫好耐,不過基哥唔好此道,唯有,勉為其難幫佢食埋。;P

course11
全程master就serve我哋兩件,中途另有兩濶太入座,佢一路睇住我哋食,逐少逐少咁燒,而家到菜。兩件扒就分開4次,牛脂部份切走用嚟燒菜同炒飯。

course12
相比牛肩,冧柳脂肪少好多,但肉味重,亦腍。我諗鍾意食肉嘅一定好enjoy,我都覺好食,不過同時覺好飽。

course13
仲未完㗎,繼續蔬菜,秋葵好味。

course14
右手邊就係切出嚟嘅牛脂。

course15
跟手炒飯,由於實在太飽,試少少有淨打包益吓薯。

course16
仲有麵豉湯同配菜送飯,飯淡淡哋,炒到乾身有少少焦同牛脂香味。不過真係飽到上心口,頂唔順。

course17
打算埋單走人(基本上訂完之後冇再翻睇個menu),原來仲有甜品,呢啲碎料,別腹別腹。

course18
食飽曬發覺master都秀色可餐格,哈哈。

course19
仲有……好!嘆到底,凍咖啡,冇死錯人樽裝貨。

飽到嘔,冇咁折墮,上頸咁上下啦。小插曲:print定9折coupon帶嚟,入到嚟搵唔倒,同waitress講咗佢話ok,點知埋單冇留意,以為加咗飲品加咗飯二萬零yen ok,出咗去先諗起點解冇9折。又返轉頭master話佢冇聽倒,waitress又唔同咗人(我唔認得),不過最後都退返俾我,算你啦,日本人嚟gama,唔會好似我啲c9咁cheap斤斤計較嘅唧。

Namco
薯自己食完同仔返酒店,我哋兩件施施然散步回程,途經機舖參觀吓,不過冇夾公仔,我冇技術。

night
太黑好難影,夜媽媽嘅外國人舊居留地其實只係淨返啲建築物外殼,唔可以話好有特色。唔夠小樽、函館舊,不過7月嘅日本仲係好涼好舒服,飯後散步至啱。

發表迴響

