廣告客戶SO SORRY


taobao

堅開心,薯淘終於發市~

well,以我哋呢個個蚊型細blog,梗係唔會有淘宝咁大戶睇得上眼啦。不過為存厚(其實係為免賣免費廣告)又唔開名喇。講真,我呢個肥控制員(網主 I mean)尐文咁爛,另一件尐文又咁曲高和寡,人流偏低,落廣告都冇so啦。

Marketing Skills
不過呢,一樓都知造假呢尐嘢唔少,朋友自己去yahoo拍賣sell舊嘢,都會整一兩個鬼a/c去自己推自己。估唔到而家尐香港網購站係咁大少通吃,只要唔提佢個offer而幫佢出一個post,就有cash voucher收。嗱,一來個blogger又要自己可能俾多少少錢買嘢,二來少少錢又可以買倒個真心post推介,完全冇蝕底。

可惜,遇著我呢個肥控制員咁麻煩,雖然我冇神監管住啫,都仲有兩錢良心假,點會因為收咗一個幾毫而俾人限制我唔講「我收咗一個幾毫而喺度賣廣告」唧。

唯有再次多謝廣告商關顧兼重申:薯淘係唔sell嘢嘅(應該唔會乞米啩),至今網評post全部係自家經驗,真金白銀再喺冇乜修飾下post出嚟(都係為存厚我好少插x佢哋,讚果尐或多或少加多少少私人感情美化,畢竟我好易滿足。)就算薯尐書我都冇錢收的 >_<

P.S. 即係咁,每個人都有個價嘅,即係假如或者有一日如果邏輯上可行有個大到我O嘴嘅銀碼我驚我maybe忍唔住有機會幾肯定會反口,哈哈。

發表迴響

