黃子華,除褲!


多謝蘋果賜我合照
多謝蘋果賜我合照

坦白講,香港我最鍾意嘅藝人,第一個係周星馳,第二個就係黃子華喇。近期都可能加多個王祖藍~

如果有朝一日吳彥祖80歲癲咗追我,正路要諗諗。但如果係佢哋呢,嘩,都唔使諗喇啩,喪笑硬喎,哈哈。史提芬周呢真係講嘢可能冇拍戲咁好笑,但子華喎,我諗一定絶無冷場。

其實我呢啲cheap精只係兩年前先睇返佢所有youtube,又正正因為最低潮期有佢cheer up my life,所以今次無啦啦亞姨撩我,梗係去馬。又因為咁唔覺意坐倒第一行,梗係想握手,子華起初示意陣間先,最後真係有「握」,give me five咁啦,真係有信用。

題外話,澳門啲交通真係好唔掂,可能近排佔中啲人過曬果邊。有人喺sands食好掋食嘅buffet食到7:30仲要去廁所,結果shuttle bus一路塞塞塞差唔多8:30先入倒場。好在,子華好醒目咁播短片等人,唔好在,條藝術短片真係太高層次,我估佢係想表達藝人辛酸一面,笑匠只能笑不能喊,但……你都係對人歡笑把啦,sorry。;p

堅型
堅型

正題蘋果都講曬,cut咗佔中講返環保同打工,內容都ok嘅,幾好笑同有啲意義,不過就可能冇講政治咁有切膚之痛。造型就無敵地型囉,雖然朋友話都係同香港睇同一套衫,但我覺得好得喎,日日著都冇問題啦。

係呀,我通常寫評論都係skin-deep㗎咋,佢只可以棟篤笑同拍劇,戲同唱歌都……

另,informative啲嘅有,澳門買黃牛易好多,8:30倒啲農夫開始掟飛,下次唔想見報可以到時先買飛。威尼斯人入面呢個金光綜藝館可以容納max 13,500人,重多過紅館12,500,但點解我覺得佢好似山頂都冇咁山頂嘅呢~

ticketbis
又又,見倒呢個易手票網,「合法黃牛」?last minute ticket 唔知係咪真係work,唔該試咗話我知。

發表迴響

