啫喱軟糖與惻隱之心


Grape juice and blue berry soft candy

首先講食譜,都係抄抄埋埋,不過我成日目測超懶,以下for一個矽膠兜

先將個兜裝滿水去計水量,倒返出嚟,我果個around 150,160 ml,大大概概減30ml倒就係提子汁 / 其他液體嘅粉量
魚膠粉 佔水量18-20%左右 我用大約兩湯匙
粟膠 corn syrup 都係佔水量18-20%左右 我用大約兩湯匙(其實係一大湯匙當佢麥芽糖咁捲起,粟膠實在太硬~)

以上係威露士提子汁版,我造法好簡單,全部撈埋,隔水煮溶,最後隨量加冇加糖嘅藍莓jam(香甜尐)落模雪一陣(我心急,around15分鐘已經掂)起模搞掂。雞髀仔同薯都話好味。

corn syrup

粟膠見人用樽裝,不過烘焙店老闆娘教呢款好尐,成品室溫下唔會溶亦比較硬淨。

playing with candy
啫喱糖同惻隱之心嘅關係

雞髀仔拎住粒軟糖玩咗分幾兩分鐘都唔擺入口。
淘:食咗佢啦。
髀:唔好啦。
淘:點解呀?
髀:食咗bear bear,bear bear好慘㗎。
淘:但bear bear整出嚟係俾你食喎,唔食牙?
.
.
.
隔咗一陣~
雞髀仔終於忍唔住:唔知好冇味呢?
淘:咬耳仔啦,咬耳仔唔會死。
雞髀仔終於咬咗一邊耳仔……
淘學鬆弛熊扮痛:哎吔,死喇,我聽唔倒嘢呀。
雞髀仔又咬另一隻耳仔,一路笑騎騎,然後成隻熊啪咗。
淘繼續詐死:哎吔,你好殘忍呀。
(其實由頭到尾都係淘游說雞髀仔殘忍。)

---------------------------------

某日,淘請雞髀仔同齡男仔朋友食糖,同一款鬆弛熊形狀,仲拎定iPHONE出嚟拍片諗住睇吓佢又玩幾耐。點知朋友仔連一秒鐘猶疑都冇,諗都唔諗就啪咗隻熊仔。

突然我醒覺,同情心嘅價值應該高過少少果汁好多,我咁樣鼓勵BB去殘忍食熊,到底會唔會影響到佢將來嘅價值觀,我會唔會呃殺咗一個好人…係咁,做咗媽媽係會多咗呢尐做乜諗嘢嘅情況。

好在,雞髀仔嘅惻隱之心並唔係一擊即沉,隔一陣依然見倒佢玩一粒糖3分鐘先食嘅場面。媽媽整親哎痛佢會走嚟掃吓你話「冇事喇」,咁都冇咁驚。^^ 不過要切記唔好鼓勵佢殺蟻殺曱甴,畢竟呢尐污糟嘢,暫時都係由媽媽頂啦。

V8 soft candy
V8 蔬菜汁版本,加咗尐糖,不過整體感覺都係唔好食,怪怪哋。

lime soft candy
759 青檸汁版,1枝200ml我只加50ml去稀釋,同少少糖,係唔夠的,太酸小朋友唔鍾意,但雞髀仔都俾面食咗幾粒,大人ok like,薯仲話越食越酸幾過癮。以上3隻以提子藍苺味最好食。

另,老闆娘教路益力多好味,可參考甜琛廚房,話梅肉沖水連少少肉小朋友都鍾意咁話。

Yakult soft candy
補返張益力多版~

PS 用果汁透明尐靚尐;粒糖硬靚尐容易起模,但軟尐好食尐;光身模較磨砂模易起模;大粒較細粒易起模;分幾個step先溶魚膠粉後加液體同全部撈曬一齊煲成品都係差唔多(可能某尐果汁除外),可以懶;唔過篩都冇問題。

發表迴響

