新加坡遊記150806


Sentosa Express 0806
食完早餐等埋1個比較肯郁亞姨M入嚟,行過去Water Front站搭單軌火車Sentosa Express出去Harbourfront站(駁住MRT)。站前當然又有無厘頭唔等使紀念品賣。

Red bean cake
由Harbourfront站,經MRT B出口,經過一個小型商場Harbourfront Centre,先可去到聖淘沙 Cable Car站。呢幾日嚟我哋除咗買糖就淨係得呢度有濕平(shopping),我繼續乜都冇買。亞姨好嘢,咁短時間做倒大陸人做嘅嘢,買埋首飾。

cable car q
去到cable car站又係一堆遊客,排到埋去中午12點左右,正式activate我哋張2-day explorer pass,由啟用起計48小時有效,所以最後可用至8月8日中午12點。

cable car map
PASS包來回程,由於時間有限又開始落雨,我哋都係單程搭返入聖淘沙島,預備喺Imbiah Lookout落車。

cable car 2
車站有啲搞笑,喺大廈嘅15樓。雞髀仔坐姿豪邁,去到邊都係一pat嘢咁坐,好懶鬼,呢張算好。

cable car view
睇開啲,我都知大家冇乜興趣成日見倒我個頭,但我發覺平時慣咗薯影風景我影人,都唔記得咗要影吓景寫blog。cut cut吓啲人頭,冇乜邊張相攞曬全景。落住雨亦都唔太清楚,不過其實我又冇乜所謂,落吓雨涼啲,個景又特別啲,都幾好吖。

Madame Tussauds
纜車例牌又有相影,呢度廿蚊坡紙唧,(好多地方25蚊)所以買咗一張留念。去到Imbiah Lookout,luge4D adventureland、蠟像館等等都係呢度步行距離。我哋又大又細咁先揀杜麗莎夫人蠟像館 Images of Singapore LIVE。睇蠟像前會首先睇LIVE,由唔同演員帶你經過一個個場景,講返新加坡古往今來,我覺得還可以。不過亞姨同雞髀仔擺明冇興趣啦。

Mao
蠟像館入面即使好多個都唔係太似,但可以同「偉大領袖」有咁「親密」嘅接觸,總算彌補我少少心理不平衡。

Jay
Jay 亦都係超唔似嘅一個,但鬼叫我like。睇完之後已經係兩三點,由於時間嘅關係,唔喺度玩第個景點喇,都係搭返單軌火車返去Waterfront,搭返shuttle bus去Equarius拎行李,預備移師市中心。btw,resort sentosa 入面某幾間酒店festive、michael同hard rock會相對方便,唔使搭shuttle bus大概行倒,不過一嚟朋友話果幾間俾big 6住殘,二嚟Equarius會相對哋少人啲,鹹魚青菜,睇你點揀啦。

Fullerton
又打的去下一間酒店,The Fullerton Hotel Singapore,諗住唔知幾時再去新加坡,梗係訂間似半島嘅5星好嘢,又係歷史建築物之之類類啦,你知我最鍾意叫人詳情自己睇link。其實市中心有間再豪嘅Raffles,不過平極都要5k一晚,算了吧。

Fullerton Bear
一入門口又係新加坡建國50週年bear bear蘭花擺設。

Fullerton 2
lobby 裝修比較舊,呢個位感覺有啲似帝苑。每層有成100間房咁滯,我哋第一次上去,兜咗一個大圏,行咗好耐~

Fullerton 3
唔使咁快期待甜品,一件cake要十幾蚊坡紙,都貴。

Lau Pa Sat
住得豪咗,食返啲平嘢先啦(諗係咁諗),行過嚟大型冬菇亭老巴刹(Lau Pa Sat),冇乜邊張冇人,睇開啲。

Lau Pa Sat 2
粉紅色係badung,奶奶哋加玫瑰香精咁嘅糖水,都ok嘅。白色維他豆奶但超淡唔得。綠色係馬蹄水,唔好以為真馬蹄,又係偏甜糖水,不過都ok嘅。紅色西瓜汁正常。藥材鴨肉米加有饀炸豆腐都ok好食。

Lau Pa Sat 3
扇貝同蠔,尤其係蠔,唔掂,殼大隻好似reuse,肉細兼腥。

Lau Pa Sat 4
胡椒蟹好味,其他一般。最後好咁多日呢餐最貴,因為人人都有買,檔檔都想試,4大1細食咗over150,唔知夠唔夠200坡幣。

Singapore Flyer
時間去到黃昏,梗係去地標,雖然個個都話金沙觀景台先夠高,不過我個人覺得郁住嚟睇無論大人細路都開心啲,睇嘅角度又唔同,各有各玩啦。上flyer之前會有少少類似藝術品擺設睇。

Singapore Flyer 2
又有gardens by the bay。跟住雞髀仔又可以喺上面走嚟走去。見倒另一卡車仲有人wedding party。亦都有一卡有餐枱椅可以上去dinner。

Singapore Flyer 3
城市夜景~

Singapore Flyer 4
可以睇倒我哋同亞姨住嘅酒店同各個地標。白色果個冇記錯係art & science museum

Fish SPA
上嚟之前已經見倒一間好relax嘅fish spa,M去做body massage,我哋就玩咬腳仔。雞髀仔又要騰雞又要玩,最後俾魚仔咬咗一啖就全程吊對腳上嚟睇我哋算。

River Cruise
行程繼續緊密,又打的去返clarke quay遊船河。

River Cruise 2
諗返點解冇影隻船,原來我哋一換完飛,就有一團同胞截我哋糊,例牌嚟唔開嘈到拆天、唔識靠邊站同埋搶包山陣營。反正唔使同佢哋同一隻船,算。

River Cruise 3
又係時間嘅關係,好開心其中一站係酒店前碼頭,直頭當呢架水上的士咁使。亞姨M經已油盡燈枯謝皮,我叫雞髀仔跟佢上房休息吓,點知佢死都唔肯。

Durian Street
咁又跟我哋打的去下一站芽籠榴槤街,舊時紅燈區,似80年代砵蘭街啩。的士司機介紹我哋去佢去開呢檔,冇電視框(discount)但佢話都ok嘅。

Durian Street 2
香港人多數識貓山王,原來當地仲要唔知係咪呃遊客嘅再加埋「王中王」,即貓山王中之頂級喎。是但啦,早知一早俾陸客香港人食貴曬,而家28蚊坡紙1kg,型仔老細先話減到25蚊1KG,再請我同亞姨B食一舊,都算識做生意。最後1粒榴槤要48蚊。

Durian
按司機所言,榴槤要苦先靚,我依然唔識食。鍾意甜同外面爽裏面軟嘅質感,anyway,佢推介呢隻少苦,少甜同非常creamy。一粒(即一個)已經將我KO。亞姨B仲可以買多一pack拎走。

Late Supper 1
然後驚雞髀仔冇乜食嘢肚餓,又去買宵夜。睇佢坐得幾衰相。

Late Supper
呢間嘢又係似80年代大牌檔,即滾雞肉粥3.5坡幣,正常價。雞髀仔返到酒店都食咗大半,好嘢。

Fullerton Bear 2
最後,酒店提供一張超大型bb床,雞髀仔其實可以瞓,不過冇被。仲有個公仔陪瞓添,梗係同隻黃色嘢做吓朋友仔先啦。早抖~

發表迴響

