奇蹟之水?!


如果冇睇倒,再舖一次我做白老鼠LINK

Blood Test160227

血小板數由15年12月16日嘅586回落至16年2月27日嘅466。記住,醫生話我係原發性血小板增多症(primary throbocythemia),血小板係唔會自己跌返落嚟㗎,必須食藥,一直控制到老到死。

結果呢,我12月驗血之後,斷續食藥。(補埋呢句:我血小板由2013年起已經持續over500)
1月4定5日起,Anna開始送水俾我。
1月17日裝咗ENAGIC後,因為醫生話血小板數係1000X10(to the power 9)/L樓下中風機會暫不高,我好型咁唔食醫生開嘅任何藥物(亞士匹靈+鐵片)。去咗旅行外,生活習慣不變,晏畫繼續食肥外賣飯,間唔中沙律,每日帶水返工飲,夜晚照樣出街食或煮,零食繼續豪大大雞扒同埋薯片。

諗落,有樣嘢改咗,連zero都冇飲,咖啡繼續飲(包括罐裝甜嘢,再戒埋死佢好過)。因為每日飲咗接近2L還元水,邊有咁多個胃。(其實開頭用膠袋裝,ORP應該唔高,2月25日先識用唔透明金屬樽裝。ANYWAY,我有一半水都係喺屋企新鮮飲嘅。)

陳敏航醫生非常open-minded,佢話好,咁你繼續試飲還元水,唔使開藥俾你。3個月後(約咗5月21),再返嚟驗埋肝同腎功能有冇受損(都啱,因為佢唔知我飲乜),如果樣樣嘢正常,到時介紹隻水俾佢咁話。

好,今次繼續CONTROL喇,繼續唔飲汽水,

奇蹟之水?!” 有 3 則迴響

發表迴響

