新玩具途訊K068 IOS 天籟K歌


k068-t-or-f1

k068-t-or-f2

k068-t-or-f3

k068-t-or-f4

K歌app唔係咩新嘢,我間唔中有用headphone咪唱K歌逹人。不過近排好多朋友、甚至連唔唱K嘅同事都去淘K歌神器。我都忍唔住上香港格價網搵香港行貨買,睇相有分別,但用其實又分別不大,爭百零蚊,叫做有香港代理1年保養囉,電子嘢,撞手神,高仿都未必會壞。係代理話真有laser貼紙,或者有代理右邊個貼紙,機身平滑同埋有產品專利號,假果啲聲再「浮」啲喎,冇認真研究。同事話去羅湖100人仔有交易。

一路用K歌達人自娛冇理share俾人問題,但朋友whatsapp俾條mp3我,我都唔識俾返佢。


於是試天籟K歌,connect枝咪好簡單用返IOS個bluetooth就得。點歌後就識自動喺咪出你把聲同音樂聲,個人認為夠大聲。

但到錄音呢,唔關枝咪事,係IOS同Android都唔support bluetooth in條人聲(未爬文,或者有其他app得),一定要用佢條線插咪同iphone/ipad headphone位先得。問題就嚟喇,音樂太大聲會撞曬咪,太細聲根本聽唔到,發覺自己都甩曬bit,而錄人聲太細聲,即使已校100,之後校細echo,校大音樂係冇問題嘅,亦都冇V聲,同普通headphone個咪錄一樣好太「風」聲,可能我揀咗「錄音棚」音效模式,不過噴咪聲就好咗好多,兼冇曬啲呼吸聲添,其實應該唔係好事。錄音感覺有少少delay,太大聲會拆拆哋,不過強國嘢嚟計,OK啦。

local
然後保存。同小米盒子一樣,大陸嘢係好難用正常邏輯去諗明,點解唔係我的主頁,斷估係英文local drive去垃圾翻譯為「本地作品」,天籟已經算就IOS,喺呢度可以俾你導出。

上網爬文可以用裝iTools(試咗都ok啦),要小心唔好同時裝埋好多垃圾落PC。但其實用返PC iTunes就得。

file無論save乜,齋音樂、mv都係出MP4 format,要用返是但一隻mp4 to mp3 converter先得。正常應該save條聲就係導出mp3啩(要試吓)。

音樂比人聲大,我將人聲校85,音樂55都ok。之後可以上網搵任何edit audio file嘅equalizer去搞搞。例如:NCH隻WavePad Sound Editor。不過我未摸熟邊個Hz要boost邊個Hz要fade住,唔理住。

反正將個file e俾自己,喺IOS開email,save file再share返落whatsapp就得。

都幾煩:)

呢首薯話合格,冇執過任何嘢,開心些牙:不過又由mp3轉返mp4都幾無聊(._.")


留言

「新玩具途訊K068 IOS 天籟K歌」 有 2 則迴響

發表留言