Raycop RP 開箱文



做blogger的好處,第二次有客到。如果有睇開薯淘,知道雞髀有濕疹時,我試咗好多方法,其中一樣就係RAYCOP SMART UV-C殺菌除塵蟎機。

當時香港都未有RAYCOP官方網站

我覺得部機有效,估唔到香港代理商見到我個post,居然仲出咗新model送部機我玩,只需要出返一篇blog文作為回報。多謝代理商。^^ 仲有得揀黑色的白色,今次試黑色,我覺得比較襟污糟。
即使係送,我乞人憎嘅地方就係以下評論都係照直講,請見諒。


順豐速遽嚟到,咁大箱嘅?因為係高級版RP,咁同RAYCOP SMART爭啲乜呢?


PR姐姐好細心咁整咗幾份form,簡介RAYCOP,仲highlight曬貼埋postit咁。本來係韓國出,去到日本大賣,而家總公司變埋日本,日本官方網站,所有機韓國製造……好,不如你哋自己睇:

開箱儀式喇:

一打開,仍然覺得好大盒,正常地保護得好好嘅發泡膠packing。


揭開,一樣咁cyber,不過,有線嘅?我自己一廂情願以為改咗無線版,哈哈。跟住拎上手,好大部,好重。女人單手拎起幾吃力。


放落床褥,係,既然部機講到明專for床褥。嗱,床褥長期有用床單,所以我冇認真吸過,以為冇乜嘢。用法都係一個制好方便簡單,清楚轉色蒹有聲。放咗上床褥之後碌係順嘅,同時單手用唔覺特別重。


用舊機時發覺頭髮係唔太吸到的,所以新機加咗高速旋轉床褥專用刷,我有試吓碌頭髮,始終同吸塵機唔同,係要碌多幾下先吸到。


仲有一樣,新機多咗70度熱風除濕功能,玩咗陣床褥真係暖笠笠,咁雞髀仔賴過尿嘅地方都可以再吹乾啲喇。


我問過代理,佢話UV-C殺菌時間10秒左右已經OK,咁殺菌就睇唔到嘅。但吸塵蟎嘅功力我唔會懷疑,新機呢個位更加清楚,吸一兩分鐘已經見到個網白曬。


咁睇冇乜嘢呀可?


刮起佢就知,原來有床單遮住嘅床褥係一樣咁多塵。其實如果你清呢啲塵時會覺隻手痕,打開衣櫃會打乞痴,都已經好清楚自己應蟎敏感,香港人應該大量都係。所以清完真心覺得乾淨咗舒服咗,多謝RAYCOP。

P.S. 朋友好有興趣,啱啱問我UV燈幾耐壽命,問咗代理係6000小時,如果見到時光時暗就可以換,都係百老滙有售。

Raycop RP 開箱文” 有 3 則迴響

  1. 基本上市面上你都應該搵唔倒邊部機有UV-C殺菌兼除塵蟎。

    自己去買UV-C 燈唔係唔得,你用蒸氣又得,拎去攦太陽又得。問題係煩,你會寧願俾錢唔使煩。;P

發表迴響

