還元水醫好了原發性血小板增生?!



以上係最新報告,一切正常。

最初試水嘅POST喺呢度

跟進POST

再跟進POST

呢個係15年12月嘅報告

其實2013年報告已超標,不過我冇理佢,跟住聽醫生講去埋抽骨髓驗,結論係原發性血小板增生essential thrombocytosis。要食藥到老兼定期驗血觀察,驚血杰易中風。

咁,我自從16年1月做咗嘅買咗部還元水機後,生活習慣都係咁上下。除咗照顧雞髀仔更加頻撲咗,升咗職由超hea變到得返hea,生活維持好q悶,呢幾個月開始做返瑜伽,同埋呢一個月接受唔到自己肥到盡甜品食盡又開始diet返外,生活無太大改變。醫生開嘅鐵片同亞氏匹靈一概冇食。同飲多咗好多水。

15年度(3月年結)請咗7日病假(堅係病,我好憎但又好負責任唔會呃公司假)到16年度請咗1.5日,飲水之後冇因為傷風感冒睇過醫生。還元水嘅消炎作用我係感覺得到嘅,因為我係好易上呼吸度感染成日喉嚨痕氣管又窄又鼻敏感嘅人,飲咗水後上呼吸道感染消失咗,而且就算有少少徵狀都識自己好返。﹝親戚買咗機都話冇曬呢啲小病,糖尿指數亦回復正常。﹞而血小板數自己不斷跌,連陳醫生都話要睇吓還元水係乜嚟。不過佢話醫療集團唔係咁容易放小冊子喺度sell。

話分兩頭,介紹人Anna好人都講咗一啲之前我唔知嘅相反意見畀我聽:
1. 曾經講過還元水實驗,對老鼠心臟肌肉可能有壞影響,仲未解答到的。但暫時未聽到對人有事。
2. 冷還元水浸菜浸農藥,浸茶葉都出「色」應該唔關滲透力事,而係關強鹼嘅化學反應事,睇落有道理。
3. 還元水越飲越頸渴同頭暈可能同MgOH有關,係不宜過量嘅胃藥,呢點我冇test過,不過水照理冇加料電解唔會多得去邊。so far口渴好處係令我飲到更多嘅水而且所有報告正常,反正我依然要半年驗一次血,有問題自然會發現。目前並無顯示對肝腎功能有任何壞影響。飲水多好處連抽血都見到,姑娘唔需要再用飛機仔,好快搞掂。

所以,我唔理曹博士當我白痴妹都好,到底還元水有幾偽科學都好。事實係我因為接受新事物唔需要終身食藥,只要冇因為飲佢而導致其他壞處,就自然喺度推介比各位有緣人喇。

還元水醫好了原發性血小板增生?!” 有 1 則迴響

發表迴響

