小一家長實戰紀錄



係,正常人中咗六合彩二奬唔應該公告天下,不過我真係有強逼症。(._.")


雞髀你記住我真係盡咗力㗎喇!
睇呢條link可見上表。2011年係47年嚟出生人數最高嘅一年,2012本來會更高,不過中間停咗雙非。

所以由K2開始,上咗整整一年面試班,係冇用嘅。其餘因為幼稚園已經夠深,只係上吓phonics同音樂班,玩吓happy bee算。而每報任何興趣班,薯都係要柴台話我嘥錢。雞髀仔啲英文會話麻麻,K3時,我唔再理薯反對喇,硬係要佢去monkeytree玩吓。再加畫畫同小提琴。

雞髀唔係笨,但係細仔,有搵沙浸好好人嘅譚sir做過評估,話佢雖然唔係最outstanding果批,但10分佢都俾8分,任何學校都可以去試吓咁話。結果呢?咪都係鎩羽而歸,全軍覆歿(除咗幼稚園聯繫小學收咗,但要10萬蚊一年);咁我都冇全港所有學校報曬,因為薯死都唔肯搬去11區。佢亦都唔肯俾錢雞髀讀國際學校,話納稅人應有福利喎。

即使係咁,我仍然冇放棄。既然直資私校都冇嘢揸手喇,自然要玩唔抱太大期望嘅嘥錢租屋大抽獎啦。

K2時,自己知自己事冇抽獎運。於是用雞髀八字去check紫微斗數,師傅話佢今年運強,值得一搏。因為朋友教路租借地址,尤其傳統名校,大把人抽查你,所以唯有就薯唔搬,但努力爭取喺41區租多一個單位將雞髀仔搬過去,兼且請姐姐幫手照顧,(我哋一向冇用姐姐,自己的事自己做)薯淘再分開一人幾晚咁過去陪太子讀書。我知道我明白成件事好柒,大量研究證明讀邊間小學並不影響小朋友將來成就,但我就係唔想後悔,將來雞髀問媽媽點解你推我去band3,我曳唔關我事,你一手做成,blah blah blah。(當時其實另一位朋友陪我,打算抽瑪神,又係題外喇,但起碼人同此心。)趙榮德先生都話啦,既然有咁嘅rule,你有能力嘅不妨玩呢個遊戲。亦自然唔掋得同胞得我哋港產唔得。anyway,monkeytree加姐姐係有啲用,起碼雞髀肯講多啲英文,不過到佢啲中文認字開始唔掂喇,應該又要再跟進吓。

同時,沙田區其實過去幾年嘅成功率仲低過九龍城… 不過我target始終唔係新界,以下就只post近幾年數據:
唔使問我,數自己識計,pure luck,另可上EK睇hkpapa852分析


唔知你哋睇到啲乜,我就睇到2007年至2010年出生人數增加萬八,但41區抽獎人數2013年至2016年之間,反而係由966變917,即係話其實都可以預計今年香港九龍區人數唔會大增,41區俾盡你一千人。而且唔係自行,真係參加統一抽奬嘅人數係由2013年嘅827人跌到2016年嘅742。
如果男女各半,有姐妹嘅又唔揀,有可能係2、3百人入面抽84個位,咁咪分分鐘有超過3成機會?筍過曬所有直資私校嘅機會率。

當然,自行時我哋乜分都冇,揀都冇用,所以揀咗41區嘅基督教學校,話曬有20分,而去過開放日其實資源都好充足,睇落唔差。入到我都願喇,最少唔使俾學費,慳好多。或者係隔夜點心,整定,自行又衰咗。

抽獎交表時,分8行,每行見老師名冊又係百零人,(唔太記得清名數同頁數,但當時我清楚數咗一版同乘咗頁數。)


6月3日,死期,已經預咗要跪玻璃,靠薯求校長之類,整定10份portfolio填曬form。我一個去到,薯帶雞髀仔上小蜜蜂,得返7行添,應該唔過千人啦。anyway,話平常心啫,預咗唔得啫,始終都有少少期望,薯已經預早吩咐,唔好喊呀。我全程靠閏蜜好友於whatsapp支持,記住要型要靚唔可以跪低。當時見到前面有家長笑,有家長眼濕濕,老師再派紙巾…越嚟越緊張,唔得我要型…深呼吸…


心目中就諗起種種唔科學嘅方法…塔羅牌我抽嘅係death card,冇嘢,事情告一段落,可能係新開始好事呢;雞髀仔抽嘅係lover,希望真係咁完美…
到我時,老師叫我對名,邊有心機睇,份嘢好多字,我由底睇上,喇沙利道?!唔係啩…
之後真係目無表情,簽收,先醒起睇清楚有冇錯名剩。YES,唔使跪玻璃喇,成件事唔柒喇。真係天堂地獄,唉,感謝主,我同自己講要決志,因為我一向覺得自己已經係個好人,再多對上帝都冇乜吸引力,;p,係嚟緊唔知跟雞髀天主定薯基督好,好彩都係同一個神。薯一路撥冷水話上帝唔會聽呢啲。

一笑,就發現有線(應該係除非唔係)camera對住我問意見,我只答了「ok la」。

P.S. 又八卦吓:
2017年派位:
2017 派位


留言

發表留言